חודשים ספורים לפני פטירתה של המלכה אליזבת' השנייה, מסתבר שנרקמה חברות אמיצה בינה ובין כוכב הוליוודי מצליח. המלכה התחברה במהלך הקיץ לכוכב "משימה בלתי אפשרית", השחקן טום קרוז, כך לפי מקור שמסר את המידע ל"סאנדיי טיימס" הלונדוני. קרוז בן ה-60, הופיע במסגרת החגיגות לציון 70 שנה של המלכה על כס המלכות, אך המלכה החולה לא הצליחה לפגוש אותו.

"המלכה הודיעה שהיא ממש התאכזבה מכך שלא פגשה את טום באירוע, אז הוא הוזמן לערוך סיור מיוחד בטירת וינדזור בו שכנה בחודשים שלפני מותה. לאחר מכן, רק שניהם שתו תה יחד", אמר המקור. הביקור היה מוצלח, כשקרוז קיבלה את ההזדמנות לירות באקדח טקסי. "היא אהבה לראות אותו והם ממש התחברו, עד כדי כך שהיא הזמינה אותו לחזור לארוחת צהריים. הוא אפילו הורשה לטוס במסוק", הוסיף הגורם.

טום קרוז (צילום: באדיבות יס)
טום קרוז (צילום: באדיבות יס)

הידידות המתהווה הייתה אמורה להמשיך עם דייט ארוחת צוהריים. המלכה מתה ב-8 בספטמבר בגיל 96, לפני שהספיקו להיפגש שוב. לפני שהופיע כחלק מתחרות הסוסים של לכבוד המלכה, קרוז דיבר במהלך ראיון טלוויזיה על הערצתו למלכה. "היא פשוט אישה שאני מאוד מעריץ. אני חושב שהיא מישהי שיש לה כבוד אדיר ואני מעריץ את המסירות שלה. מה שהיא השיגה היה היסטורי", אמר אז.

המלכה אליזבת בפרלמנט (צילום: רויטרס)
המלכה אליזבת בפרלמנט (צילום: רויטרס)