מאז ילדה את בנה הבכור לה ולבן זוגה asap rocky , ממעיטה ריהאנה להתראיין לתקשורת ושומרת על חייה הפרטיים בקנאות מרבית, אולם ביום שני התייצבה הכוכבת לריאיון מול התקשורת האמריקאית לכבוד תצוגת האופנה של מותג ההלבשה התחתנה שלה וחשפה פרטים חדשים על האימהות, וגם שופכת אור על מופע הענק שלה בסופרבול 2023 ועל המוזיקה החדשה שבדרך, או שלא. 

View this post on Instagram

A post shared by badgalriri (@badgalriri)

"הבקרים, לראות את הפרצוף שלו בבוקר שהוא מתעורר ומחפש איפה הוא נמצא, זה הדבר הכי חמוד בעולם", אמרה הזמרת על בנה הראשון שנולד בחודש מאי האחרון והמשיכה אל עבר הנושא שמעניין את העולם בחודשים האחרונים- המופע הראשון שלה אי פעם בסופרבול שיערך בחודש פברואר 2023.

"אמרתי שאם אני הולכת לעזוב את התינוק שלי, אני הולכת לעזוב אותו בשביל משהו מיוחד. זה היה עכשיו או לעולם לא מבחינתי. זה אתגר שקיבלתי על עצמי, וזו במה יותר גדולה מכל דבר אחר שעשיתי בחיים", סיפרה רירי על המופע המתקרב.

רק לאחרונה הוציאה ריהאנה פסקול חדש לסרט "הפנתר השחור: וקאנדה לנצח" אחרי שנים של שתיקה מוזיקלית, אבל אם חיכיתם לאלבום חדש, צפו לאכזבה כי הכוכבת מיהרה להטיל פצצה ששברה את ליבם של מיליוני מעריצים ברחבי העולם כשהודיעה שאין קשר בין מופע הסופרבול לאלבום חדש – "סופרבול זה דבר אחד, ומוזיקה חדשה זה דבר אחר. אין קשר בין הדברים, שמעתם את זה, מעריצים?".

עם מוזיקה חדשה, בלי מוזיקה חדשה, TMI מתים כבר לראות את המופע ההיסטרי, וגם תמונה של יורש העצר. פרגני לנו קצת רירי, מה יש?

אייסאפ רוקי, ריהאנה (צילום: רויטרס)
אייסאפ רוקי, ריהאנה (צילום: רויטרס)