בראיון לשער המגזין Allure שפורסם היום (ד') השחקנית ההוליוודית, ג'ניפר אניסטון, הצטלמה בחזיית שאנל קטנטנה, תוך שהיא פותחת את הלב וחושפת את המאבק הקשה שלה להבאת ילדים לעולם. 

View this post on Instagram

A post shared by Allure Magazine (@allure)

"ניסיתי להיכנס להריון וזו הייתה חוויה מאוד מאתגרת עבורי. כל השנים נלחמתי. עברתי הפריה חוץ גופית, קיימתי יחסי מין ואפילו ניסיתי לשתות תה סיני, עשיתי הכל", הצהירה הכוכבת בראיון. לדבריה, החרטה הגדולה ביותר שלה היא שלא הקפיאה ביציות כשהייתה צעירה יותר, וכעת היא נאלצת להתמודד עם העובדה שלעולם לא תלד. 

"הייתי נותנת הכל כדי שמישהו היה אומר לי 'תעשי לעצמך טובה, תקפיאי את הביציות שלך', אבל אז פשוט לא חשבתי על זה – והנה אני היום. הרכבת נסעה", סיפרה. 

View this post on Instagram

A post shared by Allure Magazine (@allure)

בהמשך הוסיפה כי אחת הסיבות לחוסר הרצון שלה בילדים בשלב מוקדם יותר בחייה הגיע בעיקר מהפחד לפגוע בקריירה שלה. ועם זאת, אניסטון דאגה לנפץ את השמועה לפיה היא ובראד פיט נפרדו בגלל שהיא לא רצתה ילדים: "הכל היה שקר מוחלט, אין לי מה להסתיר בשלב הזה". 

בהמשך הראיון השחקנית הצהירה כי כיום כבר לא אכפת לה מה אומרים, ולדבריה עם הגיל הגיעה גם תחושה חדשה של ביטחון עצמי. "יש לי הרבה הכרת תודה על דברים קטנים ומטופשים. הייתי רגילה להיות אדם שמפחד ועכשיו כבר לא אכפת לי, לעזאזל", הצהירה.