הדיווחים ברחבי העולם על זוגיות טריה בין הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי לקומיקאי פיט דיווידסון מקבלים כעת אישור רשמי לאחר שהשניים צולמו צמודים במיוחד בכניסה לדירתה של רטאייקאוסקי. השניים אפילו התאימו אאוטפיטים כמו זוג דביק ומאוהב ו-TMI קצת מתרגשים מהעניין.

כזכור, רק לאחרונה יצא דיווידסון ממערכת יחסים סופר מתוקשרת עם קים קרדשיאן שעל פי השמועות, נפרדה ממנו לאחר שהוא הציע לה נישואין והיא סירבה בתוקף. רטאייקאוסקי לעומת זאת הכריזה על גירושים מבעלה ואבי בנה, סטבסטיאן ביר מק'קלארד, וכעת נראה שאנחנו בדרך לעוד פאוור קאפל הוליוודי ופוטוגני מדי. 

פיט דיווידסון וקים קרדשיאן (צילום: Gilbert Carrasquillo gettyimages)
פיט דיווידסון וקים קרדשיאן (צילום: Gilbert Carrasquillo gettyimages)

הקומיקאי והדוגמנית נתפסו בעדשת הפפראצי כשדיווידסון הגיע לדירה של דוגמנית העל על מנת לאסוף אותה לחגיגות יום ההולדת ה-29 שלו, ולאחר שהשניים קלטו את הצלמים, היא מיהרה לחזור לדירתה, והוא עזב את המקום. אולם מקורות מספרים שקצת לאחר מכן, רטאייקאוסקי עלתה על מונית והתאחדה עם בן זוגה החדש בברוקלין לחגיגות שנמשכו עד השעות הקטנות של הלילה.

אגב, ל-TMI יש תחושה שאנחנו הולכים לשמוע עוד הרבה על הזוגיות המתהווה בין השניים כי מסתבר שלדיווידסון יש היסטוריה עם האקס של רטאייקאוסקי. סטבסטיאן ביר מק'קלארד הפיק את סרט הקומדיה השחורה Bodies Bodies Bodies  בו מככב פיט והשניים אף מסתובבים באותו מעגל חברים. זה אומר שהכל נשאר במשפחה?

View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata)