קוונטין טרנטינו הודה בריאיון שנערך אמש (שישי) ב-CNN כי ידע על התנהגותו הבלתי הולמת של המפיק והבמאי הארווי ויינשטין עם נשים במידה מסוימת, אך הדגיש כי מעולם לא ידע שהתנהגות כזו כוללת תקיפה מינית.

"מעולם לא שמעתי את הסיפורים שיצאו מאוחר יותר בכלל", אמר טרנטינו. "שמעתי את אותם הסיפורים שכולם שמעו. מעולם לא היו דיבורים על אונס או משהו כזה. הסיבה שלא [אמרתי משהו לוינשטיין] הייתה כי זו שיחה שקשה לנהל. הרגשתי שזה פתטי. הרגשתי שמה שהוא עושה היה פתטי ולא רציתי להתמודד עם הפתטיות שלו".

"מעולם לא שמעתי אף שחקנית אומרת דבר כזה", סיכם טרנטינו. "זה היה רק ​​אתה יודע, 'אל תיכנס איתו ללימוזינה'. קל היה למדר את זה במידה מסוימת. בכל מקרה, אני מרגיש רע. אני מרגיש רע שלא דיברתי איתו על זה כ'גבר לגבר'".

טרנטינו חשף באוקטובר 2017 כי השחקנית מירה סורבינו טענה בפניו על  הטרדה מינית של ויינשטיין. "ידעתי מספיק לעשות יותר ממה שידעתי", אמר אז הבמאי . "היה בזה יותר מסתם השמועות הרגילות, הרכילות הרגיל. ידעתי שהוא עשה כמה מהדברים האלה. הלוואי ולקחתי אחריות על מה ששמעתי. אם הייתי עושה את העבודה שהייתי צריך לעשות אז, הייתי צריך לא לעבוד איתו".

הארווי ויינשטיין (צילום: רויטרס)
הארווי ויינשטיין (צילום: רויטרס)

ב-2017 האשימו כ-100 נשים, רובן מתחום הבידור, את ויינשטיין ן באונס, תקיפה והטרדה מינית, על אירועים שאירעו במשך תקופה שנפרשת על פני שלושה עשורים.  בעקבות הפרשה צמח קמפיין "Me Too" במדיה החברתית. בשנת 2018 הוא  נעצר בניו יורק והואשם באונס ועבירות מין אחרות. בהמשך הורשע ונדון ל-23 שנות מאסר.ב-2 ביוני 2022 דחה בית המשפט לערעורים את ערעור פרקליטיו של ויינסטין על הרשעתו.