המנחה והקומיקאי ג'יי לנו אושפז בבית החולים לפני כשבוע, לאחר שנכווה קשות מבנזין שנדלק במוסך הרכבים שלו. הקומיקאי שוחרר מבית החולים לאחר שקיבל טיפול לכוויות שנגרמו בשריפה במוסך שלו בקליפורניה. לנו בן ה-72, בילה 10 ימים בבית חולים בלוס אנג'לס לאחר שסבל מפציעות בפניו, בחזהו ובידיים.

הוא ימשיך לקבל טיפול ומעקב ו"מעריך מאוד את כל איחולי הטוב" שקיבל, נמסר מטעם בית החולים. הרופא של לנו אמר שהוא מרוצה מההתקדמות של המטופל שלו. ד"ר פיטר גרוסמן, מנתח כוויות וקוסמטיקה, אמר שהוא אופטימי שהמנחה לשעבר של תוכנית הלילה יחלים לחלוטין.

בית החולים פרסם גם תמונה של לנו מחייך עם צוות בית החולים, עם פציעות הנראות לקו הלסת, צווארו וידיו. לנו סבל מכוויות מדרגה שנייה רצינית ומשמעותית ב-12 בנובמבר בפיצוץ שנוצר בזמן שעבד מתחת למכונית במוסך שלו. הוא עבר שני ניתוחי השתלת עור כשהיה במרכז הכוויות, אבל ד"ר גרוסמן אמר שלנו נשאר במצב רוח טוב, אפילו התבדח וחילק פעם עוגיות לילדים שטופלו גם ביחידת הכוויות.

לנו "מצפה לבלות את חג ההודיה עם משפחתו וחבריו ומאחל לכולם חג נפלא", אמר בית החולים ביום שני. הקומיקאי עזב את The Tonight Show בשנת 2014. בשנת 2015 הוא השיק תוכנית טלוויזיה בשם Jay Leno's Garage, שבה הוא נוהג במכוניות נדירות ועתיקות עם אנשים מפורסמים. בפרק בחודש שעבר, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הופיע בתוכנית, ונסע במכונית סטינגריי קורבט משנת 1967 במהירויות של עד 190 קמ"ש.