רבים לא יודעים זאת, אך לשחקן אשטון קוצ'ר יש אח תאום העונה לשם מייקל, שנולד עם שיתוק מוחין המשפיע על שמיעתו, דיבורו, ראייתו ועל תפקוד יד ימין, אך בנוסף נולד גם עם קרדיומיופתיה, שהיא מחלה בשריר הלב. בראיון נדיר שערך השחקן ההוליוודי עם ד"ר דיוויד אגוס, מי שאחראי על הטיפול של מייקל, אשטון סיפר על ההתמודדות ארוכת השנים של אחיו ועל הימים הקשים בהם נלחם על חייו.

לדבריו של אשטון, התקופה הקשה ביותר של השניים הייתה כשאחיו סבל מדלקת בשריר הלב. באחת הפעמים שהגיע לבקר את אחיו בבית החולים, ומייקל נלחם על חייו, לפתע נשימתו נעתקה וליבו עצר מלעבוד. "נכנסתי לחדר ונדהמתי. הכל היה לא בסדר. שקלתי לקפוץ מהמרפסת כדי לעזור לאח שלי כי הייתה לי התאמה להשתלה". 

למזלם של בני המשפחה, מייקל אכן הצליח לקבל את השתלת הלב המתאימה תוך 24 שעות מהרגעים הקריטיים, ונאלץ לעבור ניתוח לב פתוח לאחר שהתגלה בו קריש דם. כל זאת לצד נסיקת הקריירה של אשטון, שחש אשמה על ההצלחה שהגיעה. "שאלתי את עצמי איך יכול להיות שאני בר מזל כזה ואחי היה צריך לעבור את כל זה", אמר בדמעות בריאיון. 

אשטון ומייקל קוצ'ר (צילום: Getty images)
אשטון ומייקל קוצ'ר (צילום: Getty images)

אך ברגעים אלו, אחיו של אשטון הסתכל עליו בגאווה והפציר בו: "בכל פעם שאתה מסתכל עלי כך, אתה עושה אותי פחות. אלו החיים היחידים שהכרתי אז תפסיקו להצטער בשמי על הדבר היחיד שיש לי". ועל אף כל הימים הקשים שעברו האחים קוצ'ר, כיום שניהם הצליחו להתגבר על המקום הנמוך בחייהם, וכיום מייקל הוא עורך דין מצליח הנלחם למען זכויות הנכים.