הזמרת דואה ליפה יוצאת עם הראפר ג'ק הארלו - שהאלבום האחרון שלו כולל שיר לזמרת הבריטית-אלבנית ששמו הוא "Dua Lipa". הארלו אמר שלפני שהאלבום יצא במאי, הוא התקשר לליפה ב-FaceTime כדי לקבל את ברכתה, אבל לא זכה לה. אבל נראה שאחרי שפגשה את הראפר באופן אישי בבראנץ' ב-Variety Hitmakers בלוס אנג'לס בנובמבר, היא הוקסמה ממנו ונמסר ל-pagesix שהם ב"תקשורת מתמדת" מאז.

בינתיים, לפי מקור המקורב לזמרת: "הוא התעניין בה מאוד והתכוון להמשיך ברצינות הרומן". מקורבים אומרים שהוא אפילו טס לניו יורק כדי להיפגש איתה לאחר הופעתה ביום שישי. עדים שנכחו במקום, אומרים שהשניים נצפו כשהם מגיעים בנפרד למסעדה לארוחת צוהריים למחרת.

דואה ליפה (צילום: Dave Kotinsky gettyimages)
דואה ליפה (צילום: Dave Kotinsky gettyimages)

עוד נמסר למדורי הרכילות בעולם שנראה שהם מנסים כמיטב יכולתם כדי לא להיראות כשהם חמקו לכניסה פרטית ולאחר מכן נצפו עוזבים את המסעדה בנפרד. לדברי המקור המקורב להארלו: "הוא הולך לעשות כמיטב יכולתו, מכיוון שהוא תמיד היה מעריץ שלה".

שמה של ליפה נקשר לאחרונה לקומיקאי טרוור נואה לאחר שהשניים צולמו מחובקים לאחר ארוחת ערב אצל מיס לילי בניו יורק בסוף ספטמבר. מקור סיפר שהארוחה הייתה ידידותית והתקיימה לאחר שהקליט לפודקאסט שלה "לשירותך". "הם לא דיברו מאז", אומר המקור. כזכור, לליפה הייתה מערכת יחסים רצינית עם אחיה של ג'יג'י חדיד - אנואר, אבל השניים נפרדו בדצמבר 2021.

דואה ליפה, ג'ק הארלו (צילום:  Kevin Winter/Getty images)
דואה ליפה, ג'ק הארלו (צילום: Kevin Winter/Getty images)