הדוקו החשוף של הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל ממשיך לחולל סערה בבריטניה וברחבי העולם כולו. בשבוע שעבר שוחרר החלק הראשון בסדרה החושפנית, בו סיפרה מרקל על הפגישה הראשונה שלה עם הנסיך וויליאם וקייט מידלטון. לטענת הדוכסית לשעבר, היא הופתעה לגלות שגם מאחורי המצלמות, מדובר באנשים קרירים וחשפה כי היא אישה שאוהבת לחבק, אבל באותו ערב הבינה שלא כל הבריטים בעד חיבוקים.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הנסיכים הארי ווויליאים עם נשותיהם קייט מידלטון ומייגן מרקל  (צילום: WPA Pool.GettyImages)
הנסיכים הארי ווויליאים עם נשותיהם קייט מידלטון ומייגן מרקל (צילום: WPA Pool.GettyImages)

כעת, לקראת עליית החלק השני של הסדרה אשר יעסוק בעזיבה של הזוג את משפחת המלוכה, נחשף הטריילר הרשמי, וגם הוא טומן בתוכו לא מעט ציטוטים בעייתיים שכבר יצרו שמועות וכותרות בכל העולם. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בתחילת הטריילר אומר הארי שהוא תוהה לעצמו איפה הם היו היום אם לא היו קמים ועוזבים. אשתו הוסיפה כי היא היתה חשופה לעיני כל העולם: "לא נתנו אבטחה, כל העולם ידע איפה היינו כל הזמן".

הזוג לא חסך במילים והמשיך להאשים את משפחת המלוכה כשהארי טען שמוסד המלוכה עשה עליו אינספור מניפולציות ואילו מרקל הוסיפה: "לא זרקו אותי לזאבים, האכילו איתי את הזאבים".

View this post on Instagram

A post shared by Netflix US (@netflix)

אולם שיאו של הטריילר מגיע כשהנסיך תוקף באופן ישיר את משפחתו ואת אחיו הבכור וויליאם בטענה שהם מעדיפים להגן על המלך לעתיד ולא על עליו: "הם (משפחת המלוכה) שמחים לשקר כדי להגן על אחי, אבל הם לעולם לא התכוונו לומר את האמת כדי להגן עלינו".

הדוקו של השניים כבר עורר בלאגן שלם בבריטניה לאחר שהזוג תקף ללא הרף את התקשורת הבריטית ול-TMI יש הרגשה שהחלק השני של הדוקו הזוגי יספק אפילו מידע שערורייתי יותר. 

הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: Mike Coppola.GettyImages)
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: Mike Coppola.GettyImages)