עוד ידובר לא מעט על גמר המונדיאל בין ארגנטינה לצרפת וכמובן על ליאו מסי, שריגש אתמול (ראשון) את העולם אחרי שניצח עם האלביסלסטה את צרפת בסיומה של דרמת ענק וזכה בתואר היחיד שהיה חסר לו בגיל 35. מי שהייתה לצידו לכל אורך המסע היא כמובן אשתו, אנטונלה רוקוזו. סיפור האהבה בין השניים ידוע לכל, לאחר שסיפרו לא פעם שהכירו דרך בן דוד שלה וחבר משותף עוד כשהיו ילדים ברוסריו, אך מסתבר שסיפור טראגי שקרה בחייה של אשת הכדורגלן ולא היה לנו מושג לגביו, הוא הסיבה לכך שהשניים למעשה הפכו לזוג. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מסי ואנטונלה כאמור הכירו ברוסריו, העיר בה נולדו, דרך חבר משותף בשם לוקאס סקגליה, ששיחק עם הפרעוש בניואל'ס אולד בויס עוד כשהיו ילדים. כשלוקאס הזמין את מסי לביתו במהלך חופשת הקיץ, הוא הכיר את בת הדוד שלו, אנטונלה. באופן כמעט מיידי, השניים התקרבו והפכו לאהבה הראשונה אחד של השנייה כשהיו רק בני תשע. בשנת 2000, כשמסי היה בן 12, הוא קיבל הצעה מברצלונה ואחרי שלוש שנים יחד השניים נאלצו להיפרד וחשבו שהקשר ביניהם הפך לנחלת העבר. הוא החל את המסע שלו בספרד ואילו אנטונלה למדה שיננות בארגנטינה, עד לרגע בו שמע הכדורגלן על טרגדיה שפקדה את חייה של אהובתו.

בשנת 2005, עוד כשהייתה סטודנטית, חברתה הטובה ביותר של אנטונלה נהרגה בתאונת דרכים. "בשנייה שמסי שמע על כך הוא סגר כרטיס טיסה ונחת ברוסריו כדי לנחם את אנטונלה" כך דיווחו ב"אולה" המקומי. הוא לא עזב אותה במשך שבוע שלם והיה שם בשבילה ברגע הכי קשה שחוותה בחייה. ברגע הזה, כנראה, שניהם הבינו את כוח האהבה העצום שיש להם. אנטונלה החליטה לעזוב את החיים בארגנטינה, הצטרפה למסי ונסעה איתו לספרד. זה אמנם קרה בעקבות נסיבות מצערות אבל מאז הם לא נפרדו לשנייה, יצאו לאור כזוג ב-2009, הביאו שלושה בנים לעולם ותוך כדי גם עשו את זה רשמי והתחתנו ב-2017. חמש שנים לאחר מכן, הילד בו התאהבה ברוסריו הניף את גביע העולם.