הזמרת בריטני ספירס שהתשחררה לחופשי מהאפוטרופסות של אביה, ג'יימי ספירס, הזמינה את אמה לין ספירס לשתות איתה קפה חודשים לאחר שהאשימה אותה בחוסר תמיכתה במהלך ה-13 שנים בהן הייתה "כלואה" תחת המשמורת של אביה. 

"אחרי שלא שתיתי קפה במשך 15 שנים... אמא, אנחנו יכולות ללכת לשתות קפה ביחד עכשיו!!! מתייחסים אליי כשווה... בואו נשתה קפה ונדבר על זה!!!", האמא לשניים כתבה לצד תמונה שלה שצולמה במהלך טיול למקסיקו. לא ברור אם הזמרת "טוקסיק", שהשחירה את אמה מספר פעמים בפומבי ברשתות החברתיות, באמת מתכוונת לכך או שהיא בעצם רק עקצה אותה. 

גיימי לין, מאדי ולין ספירס (צילום: אינסטגרם)
גיימי לין, מאדי ולין ספירס (צילום: אינסטגרם)

בריטני האשימה בחודש יוני האחרון ב"התעללות" בפוסט ארוך באינסטגרם וחשפה כי מנעו ממנה לשתות קפה לאורך השנים. "האם גם סיפרת לאנשים איך החבאת קפה בכל בוקר??? האם אמרת להם כל בוקר מתי אנסה למצוא קפה?", כתבה הזמרת בת ה-41 לאחר שלין פרסמה סדרה של צילומי מסך טקסט בניסיון להוכיח שהיא הגיבה להודעות של בתה עוד ב-2019. הפוסט האחרון של בריטני מגיע לאחר שלין, בת ה-67, פרסמה התנצלות נוקבת על "הכאב" שנגרם בעקבות המשמרות ובה אביה של בריטני היה בשליטה על החלטותיה האישיות, הרפואיות והפיננסיות מפברואר 2008 ועד להשעייתו מהתפקיד בספטמבר 2021.

בריטני ספירס, סם אסגרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בריטני ספירס, סם אסגרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אני כל כך מצטערת על הכאב שלך! אני מצטערת כבר שנים!", לין כתבה באוקטובר. "אני אוהבת אותך כל כך ומתגעגעת אליך!", היא המשיכה והוסיפה: "בריטני, עמוק בפנים את יודעת כמה אני אוהבת ומתגעגעת אליך! אני מתנצלת על כל דבר ודבר שפגע בך!". היא גם התחננה לזוכת הגראמי: "בבקשה תבטלי את החסימה" שלה כדי ש"נוכל לדבר... באופן אישי".

הזמרת לא קיבלה יפה את ההתנצלות וכתבה ללין שהיא מוזמנת "ללכת לה*דיין". ההסדר המשפטי הופסק רשמית חמישה חודשים לאחר שבריטני טענה בבית המשפט שג'יימי, בן ה-70, שלח אותה למתקן לבריאות הנפש בניגוד לרצונה ואילץ אותה לצאת לסיבוב הופעות.

View this post on Instagram

A post shared by Channel 8 (@britneyspears)