האם ייתכן שאחרי שש שנות זוגיות, מערכת היחסים בין כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגס חווה משבר עמוק? השמועה אומרת שהשניים עוברים תקופה לא טובה ושאפילו תוכניות החתונה שלהם שונו, כפי שדווח ב-'Sociliaté'. בתוכנית Telecinco הבטיחו ש"יש קרירות ביחסים בין השניים". באמריקה הלטינית בטוחים שהפורטוגלי והדוגמנית הספרדייה נשארים יחד "מטעמי נוחות" וכי הקשר ביניהם מביא להם "חוזי פרסום ענקיים".

בארגנטינה, ארץ הולדתה של אשת הכדורגלן, הנושא לא יורד מהכותרות: "כל האזעקות נשמעו", אמר גונסאלו ואסקז, עיתונאי ב'Socialité'. לטענתו' העילה למשבר בין השניים נעוצה בקושי המקצועי שחווה CR7 בחודשים האחרונים: "האכזבה של רונאלדו במונדיאל בקטאר גרמה למשבר שדחק הצידה את החתונה שתכננו לקיים אחרי גביע העולם", התעקש ואסקז, שגם טען שהמתנה המטורפת שקנתה ג'ורג'ינה לבן זוגה לרגל חג המולד, רולס רויס בשווי 300,000 יורו, הייתה על מנת לנסות ולהסיח את דעתו מהימים הלא פשוטים שעוברים על הזוגיות שלהם.

המידע הזה סותר את מה שהראו בני הזוג בשעות האחרונות ברשתות החברתיות. ג'ורג'ינה תמכה בפומבי בכריסטיאנו שלה בהרפתקה המקצועית החדשה שאליה בחר לצאת בסעודיה, לאחר מעברו לאל נאסר. כל המשפחה תלווה את רונאלדו בשלב זה, לאחר העזיבה שלו את מנצ'סטר יונייטד, אם כי בכמה כלי תקשורת בארגנטינה ובספרד בטוחים שהמעבר של הדוגמנית והילדים ימתין עד שהפורטוגלי יתמקם סופית בריאד.