למרות השמועות שהיו על השחקן ההוליוודי בראד פיט שנצפה עם הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי, נראה שזוגתו החדשה היא דווקא אינס דה רמון. השניים יצאו לחופשה זוגית רומנטית וחשפו את גופם החטוב. בתמונות שעלו באתר "pagesix", נראה זוכה האוסקר החטוב וחברתו המהממת נהנים מיום השנה החדשה כשהם רגועים ובלבוש מינימלי ביותר כשהם על שפת הבריכה במהלך בילוי רומנטי בקאבו.

הזוג החדש והלוהט עלה על בגדי ים וישב זה לצד זה בכיסאות נוח הפוכים מנוגדים, כשדה רמון ויתרה על החלק העליון ונשארה טופלס. השחקן, שמלאו לו 59 בחודש שעבר, הראה את שרירי הבטן הבולטים שלו וקעקועים רבים בבגד ים בצבע צהבהב, אותו שילב עם שרשרת זהב על צווארו ומשקפי שמש טייסים על פניו.

View this post on Instagram

A post shared by B.P (@brad_wikpink20)

נראה שפיט ודה רמון בת ה-32 מתחילים להיות רציניים, אחרי שהם נצפו יחד מספר רב של פעמים במהלך החודשיים האחרונים. הזוג עורר לראשונה שמועות עליהם בנובמבר, לאחר שהגיעו להופעה של בונו בלוס אנג'לס, שם הפפראצי תפס אותם מחזיקים ידיים. על פי הדיווחים, השניים אף הגיעו למקום יחד לפני שנפגשו עם סינדי קרופורד, רנד גרבר ושון פן. חודש לאחר מכן, על פי הדיווחים, פיט נראה משתולל עם דה רמון באפטר פארטי לפרמיירה של הסרט "בבילון". מקור המקורב אמר אז למגזין People כי השחקן "ברור מאוד שמאוד בעניין של (דה רמון) מכיוון שהוא הביא אותה להקרנת הבכורה שלו".