על פי הדיווחים, כוכבת הריאליטי המליארדרית קיילי ג'נר נפרדה מבן זוגה הראפר טראוויס סקוט. אשת העסקים בת ה-25 והראפר בן ה-31 החליטו לקחת פסק זמן מהזוגיות בפעם השנייה, לאחר שבילו לאחרונה את חג המולד בנפרד. מקור אמר ל-Us Weekly: "קיילי וטרוויס שוב בנפרד, הם היו אמורים לבלות את החגים ביחד, אבל היא נסעה לאספן כדי להיות עם המשפחה והחברים שלה".

למרות זאת, השניים מתכוונים להישאר חברים. המקורב הוסיף: "זה קרה כל כך הרבה פעמים בעבר, אבל תמיד נשארים חברים והורים מעולים". לג'נר וסוקט יש שני ילדים משותפים: סטורמי, בת הארבע ותינוק בן 11 חודשים, ששמו עדיין לא נחשף. בני הזוג נפרדו בעבר בשנת 2019, אך הם הציתו מחדש את הרומנטיקה ביניהם בסגר מגיפת הקורונה.

@kyliejenner

2023

♬ original sound - Kylie Jenner

הזוג הביא לעולם את ילדם השני יחד ב-2022, ומקור טען בעבר כי קיילי וטרוויס הם "מוצלחים בהורות משותפת". המקור הסביר אז: "הדברים בין קיילי וטרוויס הולכים סופר טוב. הם באמת טובים ביחד ומצליחים בהורות המשותפת. זה באמת עובד בשבילם והם פשוט חיים את החיים. הם מסתדרים פנטסטי כהורים לשניים".

יתרה מכך, קיילי, שיצאה בעבר עם כוכב הראפ טייגה, התרגשה מהגישה המעשית של טראוויס להורות. המקורב שיתף: "טראוויס מעורב מאוד כאבא וקיילי אוהבת את זה. הוא באמת הופך את קיילי ומשפחתו לעדיפות העליונה, וזו סיבה גדולה למה הם עובדים טוב כזוג. הוא תמיד עושה מעל ומעבר כאבא וכשותף וקיילי מעריכה את המסירות שלו לה ולקטנים שלהם".

קיילי ג'נר, טראוויס סקוט (צילום: רויטרס)
קיילי ג'נר, טראוויס סקוט (צילום: רויטרס)