הנסיך הארי יוצא בשני ראיונות לקראת יציאת הביוגרפיה שלו. במסגרת הראיונות הוא מדבר בצורה פתוחה על היחסים הבעייתיים עם משפחתו והמוות של אמו - הנסיכה דיאנה. ב"הנסיך הארי: הראיון" שישודר רק ב-yes, הארי יעניק ראיון בלעדי אינטימי של שעה וחצי לרשת ITV הבריטית, עם מגיש החדשות טום בראדבי, בערב פרסום האוטוביוגרפיה מעוררת ההדים שלו, הספר שכל העולם מדבר עליו.

"הנסיך הארי - הראיון" (צילום: באדיבות yes ו- STINGTV)

"כל אחד יודע איפה הוא היה ומה עשה בלילה שאמא שלי מתה. בכיתי פעם אחת, בקבורה, ואתה יודע, היתה לי אשמה לגבי איך שהתנהגתי, ואני חושב שגם וויליאם מרגיש אשם, בכך שיצאנו החוצה (לברך את ההמונים) בארמון בקינגהאם", נזכר הארי.

בחלק אחר נזכר הנסיך הלוויתה של אמו: "היו שם 50 אלף זרי פרחים לאמנו, ואנחנו הסתובבנו שם לוחצים ידיים, מחכיים לא הבנו למה הידיים שלהם [של הההמונים המתאבלים] היו רטובות, אבל זה היה מכך הדמעות שהם ניגבו מהפנים". בקטע אחר הוסיף: "כולם חשבו שהם הכירו את אמא שלנו, ושני האנשים הכי קרובים אליה, שני האנשים שהיא הכי אהבה בעולם, לא יכלו להראות רגש בסיטואציה הזאת".

בראיון הנסיך הארי נוגע במערכת היחסים הנפיצה שלו עם אחיו, על מערכת היחסים שלו עם אבא שלו ועם שאר בני משפחת המלוכה ומנפיק תגליות מעוררות תדהמה על חייו, על השקפותיו לגבי מוסד המלוכה ועל התקשורת. אחרי כל ההדלפות והספקולציות, הארי מתייצב לספר את הצד שלו והסיפור שלו לעומק בפעם הראשונה ומול המצלמה, כשהוא נותן גם הקשר – והסברים – לנקודות המפנה החשובות בחייו.

על היחסים הרעועים עם אביו ואחיו סיפר: "הייתי רוצה לקבל בחזרה את אבא שלי, הייתי רוצה לקבל בחזרה את אח שלי. אין להם שום נכונות להתפייס. הם מרגישים שהדבר הנכון הוא להמשיך להחזיק אותנו תחת התדמית של נבלים", והוסיף: "אני רוצה משפחה, לא מוסד".
 
בראיון, שהוקלט בביתו של הארי בקליפורניה, הנסיך נכנס לראשונה לפרטים על מות אימו, על ההתמודדות שלו עם יגון וטראומה, דעותיו על משפחתו המפורקת והעתיד, כמו כן הנסיך יקריא לראשונה ובבלעדיות קטעים מספרו "Spare".

טום בראדבי, שמכיר את הנסיך אישית למעלה מעשרים שנה ויש לו יידע ייחודי ופרספקטיבה על המשפחה, שואל את השאלות הנוקבות שכולם רוצים לשאול ואף מעמת את הנסיך עם חלק מהטענות בספרו – אף נושא אינו מחוץ לדיון, והנסיך ידבר על יחסיו עם וויליאם, נישואיו למייגן והעזיבה שלהם את בריטניה לטובת ארה"ב.  

בנוסף, ב-Yes ובסלקום TV ישודר "ספיישל אנדרסון קופר מראיין את הארי", הראיון השני שהעניק הנסיך, הפעם  לתקשורת האמריקאית, עבור התוכנית "60 דקות" אצל שדרן CNN אנדרסון קופר במה שהוגדר כ"הראיון האמריקאי הראשון של הארי בו הוא ידבר על ספרו. הוא צפוי לדבר על ילדותו, אבדן אימו והחיים באנגליה וארה"ב".

אנדרסון שואל את הארי על ההחלטה שקיבלו הוא ומרקל לותר על חובותיהם המלכותיות ולאוורר את בעיותיהם בפומבי.

הנסיך טוען כי בכל פעם שניסה להתלונן ולדווח על דברים בפרטיות הוא נתקל במוטו של המשפחה "אל תתלונן, אף פעם אל תסביר" ובאטימות, מה שהוביל אותו להציף דברים בפומבית. הוא טען שבעוד ארמון בקינגהם הגיב לדברים שנאמרו על בני משפחה אחרים הוא לעולם לא הגיב או הגן עליו או על אשתו "יש נקודה שבה שתיקה היא בגידה".