אחרי שעברה הפלה מטלטלת במהלך הריונה הקודם, נראה שהזמרת ג'סי ג'יי עלתה על הגל. לאחרונה הכוכבת בישרה כי היא נמצאת שוב בהריון, וכעת נחשף בן זוגה המפתיע – כדורסלן ישראלי מקבוצת "הפועל חיפה". 

גם אנחנו לא ציפינו לזה, אך כיף לגלות שאחת הזמרות האמריקאיות האהובות, שאחראית לכמה להיטים בלתי נשכחים ביניהם "Price Tag" או "Who You Are", מנהלת קשר רומנטי עם ישראלי – ואלו כל הפרטים: 

בן הזוג הטרי של ג'סי ג'יי נקרא חנן ספיר קולמן, שנולד ב-10 במרץ 1984 בגלדסאקס שבדנמרק, לאמא ישראלית ואבא יהודי אמריקאי. כיום השחקן המקצועי אמנם כבר בן 38, אך את צעדיו הראשונים על מגרש הכדורסל הוא החל כבר כשהיה בן 9 בלבד. 

את הקריירה שלו החל השחקן בקבוצת הקולג' בצ'יפולה שבפלורידה, אך משנת 2004 הוא עלה ארצה והמשיך לשחק בכמה קבוצות מקומיות, ביניהן "עירוני אשקלון", "מכבי חיפה" ו"הפועל ירושלים", כאשר רק בשנת 2021 הוא חתם בקבוצה הנוכחית "הפועל חיפה". 

על פי הדיווחים, השניים הכירו זה את זו בחודש אפריל האחרון במהלך טיול בלוס אנג'לס. מקורב לשניים סיפר לאתר The Sun: "ג'סי וחנן בבירור מאוהבים זה בזו והם למדו להכיר אחד את השנייה כבר לא מעט זמן". בהמשך סיפר: "היא הופיעה בסוף השבוע האחרון בחתונה בקריביים והוא טס איתה לחופשה".