מי שהתפרסמה בעקבות תחקיר נטפליקס שהתפוצץ ברחבי העולם אודות "נוכל הטינדר", הלא הוא סיימון לבייב (או בשמו המקורי שמעון חיות) היא אחת מקורבנותיו לכאורה, פרנילה סחוהולם, שהתראיינה יחד עם שתי נשים נוספות - ססיל פלהוי ואיילין שרלוט. אלא שלמרות הטראומה הקשה שחוותה והכסף הרב שנלקח ממנה, היא ממשיכה הלאה בחייה וכעת אפשר לבשר בשורה סופר משמחת על חייה האישיים.

סחוהולם שבישרה על היריון בחודש אוגוסט האחרון, שיתפה את חבריה ברשתות החברתיות כי ילדה תאומים - בן ובת. קורבן "נוכל הטינדר" כתבה באינסטגרם: "איך עבר עליכם ערב השנה החדשה? אני אספר לכם על שלנו. הייתי מאוד שקטה בשבוע האחרון ועכשיו אספר לכם למה. ב-31 בדצמבר עברתי לידה. ב-1 בינואר בשעה 16 אחרי הצוהריים הבן שלנו נולד ושעה לאחר מכן הבת שלנו. היינו לחוצים שהם יוולדו בשנים אחרות, אבל למזלם זו הייתה לידה ארוכה. הם נולדו בריאים אבל בשבילי זה היה מאוד קשה ואיבדתי המון דם והייתה לי רעלת היריון". 

פרנילה סחוהולם ובעלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
פרנילה סחוהולם ובעלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיפה וכתבה: "רצינו זמן לעצמנו ופשוט להתרכז במשפחה החדשה שלנו. אמא ואבא כל כך מאושרים, שמילים לא יוכלו לתאר זאת. שני הלבבות שהיו בתוכי, עכשיו בחוץ. אני לא יכולה לדמיין שחייתי את חיי אי פעם בלעדיכם. תודה לך אהובי שנתת לי את הילדים הכי יפים שיש ושאתה האבא הטוב ביותר, אני אוהבת אותך ואת משפחתנו כל כך". לבייב ישלח ברכה? 

התאומים של פרנילה סחוהולם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
התאומים של פרנילה סחוהולם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)