הבוקר התקיימה תצוגת האופנה על מסלול הקוטור של  Schiaparelli בפריז, בה צעדה בין היתר גם כוכבת הקרדשיאן, קיילי ג'נר, ודוגמנית העל נעמי קמפבל. התלבושות המיוחדות בהן הולבשו הדוגמניות, שעוצבו על ידי המעצב הישראלי דניאל רוזברי בן ה-37 ובשיתוף עם האמן עמי זרוג, אמנם הצליחו להדהים את היושבים בקהל, אך זעזעו את הגולשים ברחבי העולם. 

כל אחת מהשמלות שהוצגו על המסלול נשאה עימה דמוי של ראש אחד מהטורפים הגדולים. ג'נר למשל, הולבשה בשמלת סטרפלס מקטיפה שחורה שעוטרה בראש בגודל טבעי של אריה (שעשוי משרף אפוקסי) כחלק מקולקציית הקוטור אביב-קיץ 2023 של הלייבל שהופיע מאוחר יותר בתצוגה. 

נעמי קמפבל עם העיצוב של הישראלי דניאל רוזברי (צילום: Jacopo Raule/Getty Images)
נעמי קמפבל עם העיצוב של הישראלי דניאל רוזברי (צילום: Jacopo Raule/Getty Images)

על פי תגובות הגולשים ברשתות החברתיות, נראה שהשמלות בתצוגה ממש לא עברו בקלות בגרון הצופים מבעד למסכים, שתקפו את הבחירה העיצובית. "מעודד ציד, זה נורא", כתב אחד, בעוד אחרת חיזקה: "חיות זה לא פריט אופנה, ממש מטומטם". 

בתגובה לאמירות הקשות, רוזברי התייחס לטענות הנגד והסביר כי בעיניו, אם הבגדים מעוררים פחד ושיח, הם עושים את העבודה. "זו תזכורת שאין גן עדן בלי גיהנום, אני שמחה בלי צער, אין אקסטזה של הבריאה בלי עינוי הספק", אמר המעצב הישראלי.