הכדורגלן בדימוס ג'רארד פיקה הפך את הקשר החדש שלו לרשמי, כששיתף בתמונה באינסטגרם עם החברה קלרה צ'יה מרטי בת ה-23, סטודנטית ליחסי ציבור, וזאת שבועות ספורים לאחר שהאקסית שלו, הזמרת שאקירה פרסמה שיר על כוכב הכדורגל לשעבר. בתמונה, פיקה ומרטי שלכאורה התחילו את הרומן שלהם בזמן שהספורטאי עדיין היה עם הזמרת, נראו מאושרים בבילוי משותף במסעדה. 

העוקבים של פיקה, שעדיין לא סולחים לו על הפרידה משאקירה, מיהרו להגיב: "הייתי מתבייש". בעוד אחר כתב: "אתה הורס את חיי המשפחה שלך עם אשתך וילדיך כי לא יכולת להחזיק את ווילי שלך במכנסיים". אחר כתב: "היא לא משתווה לאמא של הילדים שלך".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מישהו נוסף התייחס לשמועות לפיהן שאקירה בת ה-45, גילתה על הרומן של פיקה מצנצנת ריבה, וכתב: "ברור שזה רשמי והעמדה לאכילת הריבה היא חופשית". למי שפספס, שאקירה הבינה שבעלה בוגד בה כשהריבה שלהם נגמרה בזמן שהיא הייתה מחופשה מחוץ לבית - למרות שפיקה וילדיהם מילאן בן ה-10 וסשה בן ה-7, שונאים את ממרח הפירות.

"השארת את חמותי כשכנה שלי, כלי תקשורת ליד הדלת שלי ובחובות עם הממשלה", שרה שאקירה בספרדית בשירה החדש. לאחר יציאת השיר שאקירה הציבה בובת מכשפות במרפסת שלה והניחה אותה כשהיא פונה לכיוון ביתה של אמו של פיקה. מוקדם יותר החודש, אתר "pagesix" חשף כי שאקירה הייתה "הרוסה" כשהבינה שמרטי הייתה ברקע של אחת משיחות הזום של פיקה שעשה מהבית ב-2021 - כשהזוג לשעבר עדיין היה עדיין יחד. כזכור ב-TMI הבאנו לכם תמונות בלעדיות של פיקה ומרטי שהם נהנים מזמן איכות משותף במסעדה, ולא מסוגלים להוריד את הידיים האחד מהשנייה. 

פיקה ומרטי (צילום: פרטי)
פיקה ומרטי (צילום: פרטי)