הזמרת קייטי פרי חשפה את החרטה העצומה שלה על כך שפסחה על ההזדמנות לעבוד עם בילי אייליש. פרי אמרה שהייתה לה הזדמנות לשתף פעולה עם אייליש בלהיט שלה "Ocean Eyes" - אבל סירבה לאחר שחשבה שהשיר "משעמם".

בסרטון TikTok שפורסם ביום שישי, הזמרת בת ה-38 סיפרה לקבוצת מעריצים, במהלך מה שנראה כהופעה אינטימית, על שיתוף הפעולה שלא יצא לפועל. פרי אמרה שהיא קיבלה מייל ממישהו שאומר: "היי, בדקי את האמנית החדשה הזאת. אני מאוד רוצה שנעבוד איתה כי היא עבדה איתי בעבר". 

@1027kiisfm #KatyPerry tells the story of first hearing #BillieEilish’s Ocean Eyes! #oceaneyes #oceaneyesbillieeilish #katyperryfan #losangeles ♬ original sound - 102.7 KIIS FM

בזמנו, שמה של אייליש לא היה מוכר. "זה היה שיר שנקרא 'Ocean Eyes', וזו הייתה רק ​​בחורה בלונדינית", חשפה פרי בגילוי לב. "וחשבתי לעצמי 'מה, משעמם'". פרי הודתה שזו הייתה "טעות גדולה, טעות ענקית" כשויתרה על ההצעה, והוסיפה, "אל תתנו לזה להגיע לאינטרנט".

"Ocean Eyes" הפך לאחד השירים הפופולריים ביותר של אייליש עד כה, והוא זה שהפך אותה לכוכבת בינלאומית. מאז שהפך לזמרת קבועה בראש המצעדים, אייליש זכתה ב-7 פרסי גראמי, גלובוס הזהב ופרס אוסקר לשיר המקורי הטוב ביותר עבור "No Time To Die". אם תהיתם אם אייליש עדיין כועסת על פרי על הסירוב, נספר לכם שהשתיים חברות טובות. 

בילי אייליש בטקס הגראמי (צילום: רויטרס)
בילי אייליש בטקס הגראמי (צילום: רויטרס)