הראפר קניה ווסט ממשיך לעורר את דאגתם של מעריציו, כשהחליט שוב להתעמת עם עוברי אורח שבחרו לצלם אותו. על פי הסרטון שהפך במהירות לויראלי, הראפר עזב את משחק הכדורסל של בתו נורת', כשהבחין שעוקבים אחריו. ווסט יצא ממכוניתו והתעמת עם הבחורה שצילמה, בזמן שהיא המשיכה לצלם אותו מתוך הרכב שלה.

"לא היית צריכה לרוץ אליי ככה", הוא אמר לאישה שהצמידה את הטלפון שלה לפניו. "אם אני אומר תעצרי, תפסיק עם המצלמה שלך!". כשהאישה ניסתה לטעון שהיא יכולה לצלם אותו כי הוא "ידוען", הראפר הושיט יד לתוך המכונית שלה, תפס את המכשיר הסלולרי שלה והשליך אותו לכביש. כשהוא הסתלק, הוא לכאורה התעמת עם צלם אחר שנכח באזור.

לא ידוע כמה זמן האישה צילמה לכאורה את ווסט בן ה-45, ומה קרה לפני שיצא ממכוניתו שגרם לו להתעמת איתה. לפי מקורות אתר TMZ, שוטרים ממחוז ונטורה הוזעקו למקום וסופקו להם ראיות הוידאו לאירוע שהתרחש. לפי הדיווח של האאוטלט, האישה צולמה כשהיא עוזבת את מחלקת השריף ומשוחחת עם שוטרים. מאז הוגדר ווסט כחשוד בנושא, כך נטען ב-TMZ.

זו לא הייתה הפעם היחידה שווסט ביקש שלא יצלמו אותו באותו היום. בחלק אחר של הוידאו, לאחר שנכנס חזרה לרכבו, הוא נעצר מול קבוצת צלמים שתיעדו את האירוע. "אתה רוצה שאני אטריד אותך ככה במשחק של הילדים שלך?", אמר הראפר לצלם שניסה להגן על עצמו באומרו ש"יש מאה כמוני". הראפר הוסיף ואמר: "כולם צריכים לעצור כשאני רואה את הילדים שלי. אם אני צריך לראות את הילדים שלי, אתה לא יכול לצלם אותי", המשיך ווסט: "זה נקרא זכויות אדם".