טקס פרסי הגראמי 2023 שנערך בראשון בלילה הביא איתו הרבה רגעים גדולים, אבל אין ספק ששיחת היום באמריקה הפכה להיות פניו "האומללות" של בן אפלק, כפי שנכתב בתגובות רבות ברשת. אפלק שהגיע יחד עם אשתו ג'ניפר לופז לאירוע, נראה מדוכדך למדי והשניים אפילו נתפסו באמצע ויכוח בשידור חי. 

נראה שהזמרת הייתה מודעת לכך שבעלה זוכה האוסקר הפך לוויראלי בגלל הופעתו ה"אומללה" במהלך טקס הפרסים והסתובבה כדי לנזוף בו לשפר את הבעות הפנים שלו. "תפסיק", אמרה לופז לאפלק, על פי קורא שפתיים שדיבר עם הדיילי מייל. "תיראה יותר ידידותי. תראה עם מוטיבציה".

"יכול להיות", השיב השחקן, לפי המתורגמן. למרות שמקור התעקש בפני Page Six שהזוג בסדר גמור למרות פניו הסובלות של אפלק, לופז החליטה להגיב לשמועות על ערעור ביחסים ביניהם וכתבה ברשתות החברתיות שהיא חווה את "הזמן הכי טוב" עם אפלק. "תמיד הזמן הכי טוב עם האהבה שלי, בעלי", היא כתבה קטע באינסטגרם. אבל הפוסט לא הרגיע את כל המעריצים של ג'יי לו, שכן רבים נשארו משוכנעים שיש צרות בגן עדן.

"אני לא יודע, אבל אני מקבל ויברציות מהשניים האלה שנראים כבויים", כתב מעריץ אחד, בעוד אחר ציין: "בן לא נראה מאושר". "התמונות והסרטון שראיתי לא תיארו אושר", הוסיף אחר. "אולי תתרחקו מהמצלמות ותעבדו על עצמכם, בנפרד וביחד. אתם לא נראים מאושרים. אי אפשר להסתיר אנרגיה!". לופז, בת ה-53, השתתפה בטקס הגראמי כמגישה לאלבום הפופ הווקאלי הטוב ביותר, בו זכה הארי סטיילס עבור "הבית של הארי". היא ואפלק בן ה-50, דילגו על השטיח האדום והגיעו ישר לטקס המתועד.

בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: רויטרס)
בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: רויטרס)