הכדורסלן כוכב הלייקרס לברון ג'יימס עשה היסטוריה ושבר את שיא הנקודות עם 38,390 נקודות לאורך הקריירה - שלוש יותר מקארים עבדול ג'באר, שהחזיק במקום הראשון מאז אפריל 1984. ג'יימס הוא בהחלט סנסציה בעולם הכדורסל עם הישגים מטורפים לאורך שנות הקריירה שלו, אבל מה קורה לג'יימס בחייו הפרטיים? הכדורסלן קיבל את השער הראשון שלו ב"ספורטס אילוסטרייטד" בשנת 2002 עם הבושרה כי נמצא "הנבחר", בגיל 17 בלבד. 

השנה תתגלה כמשמעותית ביותר גם לקריירה וגם לחיים של כוכב ה-NBA, שכן באותו הזמן הוא פגש את אשתו לעתיד, סוואנה ברינסון. ג'יימס שיחק בקבוצת הכדורסל בהית הספר התיכון "מרי" באקרון, אוהיו, כשפגש את המעודדת ושחקנית הסופטבול בת ה-16. הם למדו בבתי ספר יריבים, אבל לברון ראה במקרה את סוואנה במשחק כדורגל מקומי. לברון ג'יימס ראה את סוואנה וביקש את מספר הטלפון שלה, והיא החליטה לוותר ולקחת את המספר שלו. 

לברון ג'יימס מול מיאמי (צילום: AFP)
לברון ג'יימס מול מיאמי (צילום: AFP)

כמה שבועות לאחר מכן הם יצאו לדייט הראשון שלהם במסעדת בשרים. "ידעתי שהוא אוהב אותי כשהשארתי את השאריות שלי מארוחת הערב במכונית שלו", היא סיפרה למגזין מקומי. "שכחתי מהם לגמרי, והוא הביא לי אותם. אני חושבת שהוא רק רצה עוד תירוץ לבוא לראות אותי". השניים נכנסו להיריון עוד לפני שהחליטו למסד את הקשר בשנת 2003. בנם הבכור, ברוני, נולד ב-6 באוקטובר 2004, כמעט שלושה חודשים לפני שללברון מלאו 20.

שלוש שנים לאחר מכן, הם קיבלו את פניו של אחיו הקטן של ברוני, ברייס. "הבנים שלי הם הסיבה היחידה שבגללה אני עדיין שפוי", הוא היה אומר. "הם לא יודעים אם החמצתי את הזריקה האחרונה כדי לנצח את המשחק או אם זרקתי את הכדור מעבר למגרש. כל מה שהם יודעים זה שהם רואים את אבא שלהם יוצא מחדר ההלבשה והם מוכנים לשחק".

לברון ג'יימס, סוואנה ברינסון ובתם (צילום: Kevin Winter.GettyImages)
לברון ג'יימס, סוואנה ברינסון ובתם (צילום: Kevin Winter.GettyImages)

סוואנה עמדה לצד ג'יימס כשהחליט להצטרף לקבוצת הכדורסל מיאמי היט בשנת 2010 - למרות שמיאמי לא הייתה הבחירה האהובה עליה. הם היו "חברי נפש", הסבירה, ובגלל זה האהבה שלהם פרחה. שנה לאחר מכן, הוא הרגיש מוכן להעלות את שאלת מיסוד הקשר. "זה הרגיש כמו משחק גמר", סיפר כוכב ה-NBA לאופרה ווינפרי על הצעתו במסיבת הסילבסטר בצרפת. הם התחתנו בסן דייגו בספטמבר 2013, כמעט שנתיים לאחר מכן.

"סוואנה משיגה כל מה שהיא רוצה ביום שלה", אמר. כ-200 אורחים השתתפו בקבלת הפנים בת שלושה ימים במלון גרנד דל מאר. נכחו באירוע כל חבריו לקבוצה של לברון דאז כריס בוש, שיין באטייר, נוריס קול ודוויין ווייד וכן הבעלים של קבוצת הכדורסל של מיאמי, מיקי אריסון, והמאמן הראשי אריק ספולסטרה. אבל אולי האורחים הגדולים ביותר הופיעו בסופו של דבר בחתונה. ביונסה וג'יי זי הציגו גרסה מיוחדת של השיר "Crazy in Love" עבור הזוג ביום הבלתי נשכח שלהם. מאז, הבת ז'ורי הצטרפה למשפחתם וסוואנה פתחה בקריירה משלה, כיזמת ופילנתרופית.

סוואנה ברינסון, לברון ג'יימס, ביונסה, ג'יי זי (צילום: geety images/Stephen Lovekin)
סוואנה ברינסון, לברון ג'יימס, ביונסה, ג'יי זי (צילום: geety images/Stephen Lovekin)

"הם נראים כמו הרוקפלרים של 2023", אמרה אמו של ג'יימס, גלוריה, שגידלה את כוכב ה-NBA ללא אביו הביולוגי, אנתוני מקללנד. השוואה למשפחת התעשיינים העשירה די צורמת בהתחשב בעובדה שמשפחתו של שחקן הכדורסל נאלצה לעבור דירה מספר פעמים בשנה בילדותו, שכן אימו נאבקה למצוא מקור הכנסה קבוע לאורך שנותיו כילד. האולסטאר של לוס אנג'לס לייקרס הוא אלוף ה-NBA ארבע פעמים עם תארים רבים של MVP ושווי נקי של למעלה ממיליארד דולר. 

גלוריה ג'יימס (צילום: gettyimages)
גלוריה ג'יימס (צילום: gettyimages)