אחת הסדרות היותר מבוקשות ומדוברות של נטפליקס, "YOU" חוזרת לעונה רביעית היום (חמישי) והשחקן הראשי פן בדג'לי בדמותו של ג'ו גולברג, הפך להיות אחד השמות החמים בהוליווד, אלא שכעת מסתבר שכמעט סירב לסדרה. "לא רציתי לעשות את זה - זה היה יותר מדי", אמר בדג'לי ל- Entertainment Weekly. "הייתי מסוכסך עם אופי התפקיד. אם זה סיפור אהבה, מה זה אומר? מה שהיה המפתח שבגללו החלטתי ללכת על זה היו השיחות שלי עם גרג ברלנטי וסרה גמבל, היוצרים, והבנת האנושיות של ג'ו".

הוא המשיך ואמר: "ידעתי שאני אהיה מסוכסך לגבי התפקיד מהיום הראשון עד היום האחרון, ובגלל זה הם חשבו שאני אהיה טוב בשבילו, אני לא מתלהב לגלם מישהו מהסוג הזה". בעונה הרביעית של הסדרה, יצטרפו אל בדג'לי השחקנים טאטי גבריאל, לוקאס גייג', שרלוט ריצ'י, טילי שומר, איימי לי היקמן ואד ספלירס. העונה החדשה תתחלק לשני חלקים, כאשר פרק הבכורה יעלה היום והחלק השני יצא ב-9 במרץ.

עוד פרט שמעניין לדעת על מאחורי הקלעים של הסדרה, זה שחנות הספרים בה ג'ו עובד בעונה הראשונה אכן קיימת במציאות ונקראת "Logos Bookstore" והיא ממוקמת באפר איסט סייד של מנהטן. פרט נוסף שהתגלה מאחורי הקלעים הוא שהשחקנית ויקטוריה פדרטי ניגשה במקור לאודישן לתפקידה של בק, מושא האובססיה הראשון של גולדברג, בגילומה של אליזבת לייל. פדריטי כמובן לא התקבלה לתפקיד ולקחה את תפקיד של לאב בעונה השנייה והשלישית של הסדרה.