נשקר אם נגיד שאנחנו לא מאושרים על חזרתה של ריהאנה לתודעה אחרי שנים ארוכות בהן לא הוציאה מוזיקה חדשה. בתחילת השבוע הזמרת הופיעה בהפסקת גמר הסופרבול אלא שהתגובות להופעתה לא היו נלהבות. כבר בתחילת הנמבר חשפה ריהאנה בטן הריונית של חודש שישי שהסבירה את המחסור באנרגיה. בראיון שערכה למגזין ווג הבריטי היא מופיעה על השער לצדם של בן זוגה אייסאפ רוקי ובנם המשותף בן התשעה חודשים.

ריהאנה שלא התראיינה מאז שהפכה לאמא, סיפרה בראיון על החיים שהשתנו: "אתה באמת לא זוכר את החיים לפני, זה הדבר הכי מטורף אי פעם", היא ממשיכה. "אני ממש מנסה לזכור את זה - ויש תמונות מהחיים שלי בעבר - אבל התחושה, הרצונות, הדברים שאני נהנית מהם, הכל, אני פשוט לא מזדהה עם זה כי אני אפילו לא מרשה לעצמך נפשית להגיע כל כך רחוק, כי..." היא חושבת לרגע. "כי זה לא משנה".

ריהאנה. סופרבול 2023 (צילום: TIMOTHY A. CLARY.GettyImages)
ריהאנה. סופרבול 2023 (צילום: TIMOTHY A. CLARY.GettyImages)

"בעצם, מאדם אחד הפכתי לשניים. אתם נכנסים לבית החולים כזוג ועוזבים כמשפחה של שלוש נפשות. זה מטורף. ואלוהים אדירים, הימים הראשונים היו מטורפים. אתה לא ישן. בכלל. גם לא אם תרצי. חזרנו הביתה, לא היה לנו אף אחד. זה היינו רק אנחנו כהורים והתינוק שלנו. אתה זומבי לרוב". "אתה רק עובר על מרגש אחד לאחר", היא ממשיכה, "וגם אז אתה כל כך פרנואיד. כי אתה חושב: הם סמכו עלינו שנחזור הביתה עם התינוק הזה? החיים החדשים האלה? איתנו?", היא מתחילה לצחוק. "בלי רופאים, בלי אחיות, אנחנו פשוט... הולכים הביתה?".

על כך שבחרה להופיע בסופרבול אחרי שבע שנים בהם לא הופיעה, סיפרה: "האימהות מביאה לך את הידיעה שאת יכולה לעשות הכל. אפילו דברים שנראים הכי מטורפים, כמו 'אני אגיד כן לסופרבול באמצע חופשת הלידה?'. מה לעזאזל אני חושבת? אבל אתה מקבל את האתגר הזה כי אתה יודע מה הגוף שלך עשה. אתה מרגיש את התחושה הזו של 'שום דבר לא בלתי אפשרי'."

"זה היה כמעט כמו חוויה חוץ-גופית", היא אומרת על היום שבו הוכרזה ההופעה שלה. "לא הייתי על הבמה שבע שנים", היא אומרת. "שבע שנים! מאפס לסופרבול? זה משוגע". הזמרת סיפרה גם על הקשר הקרוב עם אב בנה, הראפר אייסאפ רוקי: "אנחנו החברים הכי טובים עם תינוק. אנחנו חייבים להיות באותו עמוד, אבל תמיד היה לנו את זה במערכת היחסים שלנו. הכל משתנה כשיש לך תינוק, אבל לא הייתי אומר שזה עשה משהו חוץ מלקרב אותנו".


"אני פשוט יושבת בצד כשהם ביחד", היא אומרת, נרגשת ומשועשעת מהקשר ביניהם. "אני ממש הילדה שמנסה להיכנס למועדון הבנים, מחכה לתורי. הוא אובססיבי לאבא שלו. ואני כזה: 'לא ילדתי ​​אותך? מה קורה?'" היא צוחקת. "אי אפשר להתכחש לקשר ביניהם. בשנייה שרוקי יוצר איתו קשר עין הוא מתרגש בטירוף. כל דבר שאומרים על בנים ואימהות, זה מיתוס. בנים ואבות זה משוגע. הבנתי שהאישור שאתה באמת צריך בתור ילד הוא מאבא שלך". 

כשנשאלה על מוזיקה חדשה אחרי שאלבומה האחרון יצא בשנת 2016, השיבה: "כשאתה יוצא מאלבום כמו אנטי... בדיעבד, זה באמת האלבום הכי מבריק שלי. אני אומרת את זה כי באותו הרגע, לא הבנתי את זה. אבל זה תמיד הרגיש כמו האלבום הכי מגובש שעשיתי אי פעם. כשאתה מנתח את זה ואתה מבין שהאלבום הזה עובר מ'Work' ל'Kiss It Better' ל'Needed Me' ל'Love on the Brain' ל'Sex with Me' ל'Desperado', איכשהו הכל הסתדר ואין לרגע תקלה. אז יש את הלחץ הזה שאני מפעילה על עצמי, שאם זה לא יותר טוב מזה אז זה אפילו לא שווה את זה".

זה לחץ כל כך רעיל עונה לה המראיין והיא משיבה: "זה רעיל. אתה צודק. זו לא הדרך הנכונה להסתכל על מוזיקה כי מוזיקה היא מוצא וחלל ליצור, ואתה יכול ליצור כל דבר. זה אפילו לא חייב להיות בקנה מידה כלשהו. זה פשוט חייב להיות משהו שמרגיש טוב. זה יכול להיות רק שיר שאני אוהבת. זה ממש יכול להיות כל כך פשוט. אז הבנתי שאם אני אמשיך לחכות עד שזה ירגיש נכון ומושלם וטוב יותר, אולי זה ימשיך לנצח ואולי זה לעולם לא ייצא. אז אני רוצה לשחק ובמשחק, אני מתכוונת שיש לי את הרעיונות שלי בראש, אבל אני עדיין לא יכולה להגיד אותם בקול".

ואז סוף סוף היא נותנת תאריך ואומרת: "אני רוצה שזה יהיה השנה. בכנות, זה יהיה מגוחך אם זה לא יהיה השנה. אבל אני רק רוצה ליהנות. אני רק רוצה לעשות מוזיקה ולעשות קליפים". היא מתגעגעת לקליפים כמעט יותר מאשר למוזיקה. "ואני צריכה את מוזיקת ​​הרקע הנכונה עם הקליפ. אני לא יכולה פשוט ללכת לצלם לי סרטון מדבר", היא אומרת וצוחקת שוב.