משפחתו של ברוס וויליס יצאה הערב (חמישי) בהודעה לפיה הכוכב ההוליווידי חלה בדמנציה מתקדמת וכי מצבו לאחרונה הולך ומדרדר. זאת, בהמשך להודעת המשפחה מלפני כעשרה חודשים, בה נחשף כי וויליס נאלץ לפרוש מקריירת המשחק שלו בעקבות אבחונו כחולה באפאזיה - מחלה נוירולוגית הנגרמת בדרך כלל כתוצאה מאירוע מוחי.

בהודעה מטעם משפחתו נמסר: "רצינו למסור עדכון על מצבו של בעלנו, אבינו וחברנו האהוב. מצבו הולך ומידרדר וכעת הוא אובחן עם דמנציה פרונטו-טמפורלית (FTD). זו מחלה קשה מאוד שמעולם לא שמענו עליה ויכולה לפגוע בכולם. כיום אין טיפול למחלה הזו".

בנותיו של וויליס העלו לפני מספר חודשים לאינסטגרם תמונות שבהן נראה אביהן מאושר לצד גרושתו דמי מור ובנותיהן המשותפות טלולה וסקאוט כשהם אוכלים יחד ארוחת ערב. "אני אוהבת את ההורים שלי ואת המשפחה שלי!", כתבה טלולה. 

View this post on Instagram

A post shared by tallulah (@buuski)

כאמור, לפני כשנה מסרה משפחתו של השחקן כי הוא פורש ממשחק בשל פגיעה הנוירולוגית בשפה אשר מובילה לאובדן היכולת שלו להבין או להפיק מילים. "רצינו לשתף את מעריציו המדהימים של ברוס שברוס אהובנו חווה כמה בעיות בריאותיות, ובאחרונה אף אובחן עם אפאזיה, אשר משפיעה על יכולותיו הקוגניטיביות", נמסר בהצהרה. "כתוצאה מכך, ברוס עוזב את הקריירה שהייתה לו כל כך חשובה", נכתב אז.

"זו תקופה מאתגרת ממש עבור משפחתנו ואנחנו כל כך מעריכים את האהבה, החמלה והתמיכה שכולם ממשיכים להעניק לנו", נמסר בהצהרה מהמשפחה. "אנחנו עוברים את הסיטואציה הזו כתא משפחתי חזק ורצינו לספר זאת למעריצים שלו כי ידענו כמה הוא חשוב להם כפי שהם חשובים לו. ברוס תמיד אומר 'תחיו את זה' וביחד אנו מתכננים לעשות את זה. באהבה, אמה, דמי, רומר, סקאוט, טלולה, מייבל ואוולין".