השחקן ריצ'רד גיר חטף דלקת ריאות בזמן חופשה עם משפחתו בחופיה הזהובים של מקסיקו ואושפז בסוף השבוע בבית חולים מקומי, אבל החדשות הטובות הן שהוא "יהיה בסדר", כך דווח באתרי הרכילות הבינלאומיים. 

מקורות שמכירים את המצב אמרו ל-TMZ כי השחקן שהה ליד נואבו ולארטה השבוע, שם חגג את יום הולדתה ה-40 לאשתו, אלחנדרה סילבה, עם ילדיהם. אלחנדרה אף פרסמה ביום חמישי תמונה שלה ושל הילדים בחוף הים. 

אך מסתבר שלא כל הנוצץ זהב: לדברי המקורות, עוד לפני הנסיעה המשפחתית ריצ'רד פיתח "שיעול רע" שנמשך גם בזמן שהיה שם.

המקורות ציינו כי השיעול נעשה כל כך גרוע, שהוא נאלץ להיבדק בבית חולים, שם אובחן עם דלקת ריאות ואושפז למשך הלילה. לא ברור באיזה יום הוא הגיע לבית החולים, אבל נאמר לנו שזה היה במהלך החופשה שלו - שעדיין נמשכת.

למרבה המזל, גיר השתחרר למחרת היום עם מרשם לאנטיביוטיקה כדי למנוע את המחלה. לעת עתה, המקורות שלנו אומרים שהוא במצב הרבה יותר טוב.

ריצ'רד גיר ומשפחתו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ריצ'רד גיר ומשפחתו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

באופן מעניין, אלחנדרה עצמה רמזה כי גם היא הייתה חולה וגם כלב המשפחה נדבק. בפוסט אינסטגרם מיום חמישי היא אמרה שכל המשפחה הייתה חולה כבר 3 שבועות.

עם זאת, נראה שהסטורי שלה מאמת את דברי המקורות לגבי מצבו של ריצ'רד: הוא בסדר לגמרי, וניתן לראות אותו עוטה מסכה וצועד עם אחד מילדיו על החוף. בתיאור ציינה אלחנדרה שזה "עוד יום חוף עבורם".

עד כה טרם התקבלה תגובה מטעמו של השחקן. המערכת מאחלת החלמה מהירה.