שבועיים אחרי שהמעריצים שיתפו את הבלבול שלהם בנוגע להופעתה של הזמרת מדונה בטקס הגראמי ב-2023, היא שיתפה בתמונה חדשה שלה. "תראו כמה אני חמודה עכשיו, כשהנפיחות מהניתוח ירדה", היא צייצה אמש לצד תמונה של עושה פוזות למצלמה כשהיא יושבת על כיסא.

בתמונה, הזמרת בת ה-64, לבשה מכנסי ג'ינס כחולים מעל גרביונים, ז'קט שחור וכובע שחור שעליו נכתב: "רעב רוחני". התמונה של מדונה הגיעה שבועות אחרי שעלתה לבמת הגראמי כדי להציג את קים פטרס - האישה הטרנסית הראשונה שהופיעה שם וזכתה בגראמי - ואת סם סמית' על הביצוע שלהם ל"Unholy".

במהלך הופעתה המהירה היא הפכה במהירות לנושא שיחה חם לאחר שהמעריצים העירו על כמה הפנים שלה נראות שונות. "אני מנסה להתעלם מהעובדה שלמדונה יש פנים חדשות לגמרי", צייץ אדם אחד, בעוד אחר כתב, "OMG, ראיתם את מדונה בטקס הגראמי? מה לעזאזל קרה לפנים שלה? היא נראתה מפלצתית. זה היה מזעזע".

יומיים אחרי הגראמי, מדונה השיבה אש לאנשים שבחרו להתמקד במראה שלה במקום בנאום שנשאה לפני ההופעה שהציגה. "במקום להתמקד במה שאמרתי בנאום שלי שעסק בהכרת תודה על חוסר הפחד של אמנים כמו סם וקים - אנשים רבים בחרו לדבר רק על התמונות שלי שצולמו במצלמת עדשה ארוכה על ידי צלם עיתונות שעוותו את פניו של כל אחד!!” היא כתבה לצד סרטון אינסטגרם ששיתפה.

View this post on Instagram

A post shared by Madonna (@madonna)

אייקון הפופ המשיכה ואמרה שהיא שוב "נלכדת בשיח של גילאיות ושנאת נשים שמחלחלים לעולם שבו אנו חיים". מדונה אמרה שהעולם הזה לא "חוגג נשים שעברו את גיל 45" והוא "יעניש אותה אם היא תמשיך להיות בעלת רצון חזק, עובדת קשה והרפתקנית. מעולם לא התנצלתי על אף אחת מהבחירות היצירתיות שעשיתי וגם לא איך שאני נראית או מתלבשת ואני לא מתכוונת להתחיל", המשיכה הזמרת.

"התקשורת משפילה אותי מאז תחילת הקריירה שלי, אבל אני מבינה שזה הכל מבחן ואני שמחה לעשות את המסלול הזה כדי שלכל הנשים שמאחורי יהיה קל יותר בשנים הבאות. במילותיה של ביונסה 'אתם לא תשברו את הנשמה שלי'". מדונה הוסיפה שהיא מצפה ל"עוד שנים רבות של התנהגות חתרנית - דחיפת גבולות - עמידה מול הפטריארכיה - ובעיקר ליהנות מחיי". למרות שמדונה מעולם לא אישרה או הכחישה בפומבי שמועות הטוענות שהיא עברה ניתוחים פלסטיים, בשנת 2012 היא אמרה שהיא "לא נגד ניתוחים פלסטיים" אבל היא "במוחלט נגד הצורך לדון בזה".

מדונה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מדונה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)