בדיוק כפי שהזכיר שיר הפתיחה של הסיטקום המצליח "חברים" - "אני אהיה שם בשבילך", וזה אכן קרה כשהשחקנית קורטני קוקס קיבלה את הכוכב שלה בשדרת הכוכבים של הוליווד בלוס אנג'לס. בזמן שקוקס קיבלה את הכוכב אתמול (שני) חברותי הטובות ג'ניפר אניסטון וליסה קודרו נכחו באירוע המרגש. השתיים עלו לנאום בשבחה של קוקס וציינו כי מערכת היחסים ביניהן דומה לקשר של אחיות.

אניסטון הוסיפה ואמרה: "להיות בחברות עם קורטני זה להיות משפחה של קורטני, והיא אחראית לכל זה. מההתחלה כשפגשנו אותה היא הייתה מיד מכילה, חמה, אוהבת, מתעניינת בכל מה שקשור בך. והייתי ממש לחוצה לפגוש אותה כי הייתי מעריצה ענקית". קודרו הוסיפה: "היא הייתה היחידה מהצוות שהייתה מפורסמת".

ליסה קודרו, קורטני קוקס, ג'ניפר אניסטון (צילום: רויטרס)
ליסה קודרו, קורטני קוקס, ג'ניפר אניסטון (צילום: רויטרס)

עוד הוסיפה אניסטון: "היא הנחילה לכולנו לתמוך אחד בשני ולאהוב אחד את השני וששחקנים צריכים לתמוך ולאהוב אחד את השני". קודרו ציינה שקוקס הייתה הסיבה שצוות השחקנים היה כל כך צמוד לאורך כל השנים. אניסטון שיתפה גם בתמונות מהטקס המרגש בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "גאה מאוד בחברה שלנו היום. אני אוהבת את הנשים האלה ממש, מכל הלב והנשמה שלי. ליסה ואני היינו בעננים לחגוג איתה את ההישגים המדהימים שלה".