מאז יציאת ספרו של הנסיך הארי "Spare", לא נראו הזוג המלכותי בדימוס, הנסיך הארי ומייגן מרקל בבילוי משותף. אמש נתפסו הדוכס והדוכסית מסאסקס כשהגיעו למסעדה מובילה ואהובה על ידי שחקני הוליווד בלוס אנג'לס. בתמונות שחקנית העבר בת ה-41, נראתה אלגנטית במכנסי עור שחורים, עקבים שחורים וקרדיגן בז'. הנסיך הארי בן ה-38, לעומת זאת, לבש קרדיגן אפור יחד עם חולצת טריקו כחולה, ג'ינס ונעליים כחולות.

הנסיך יצא ראשון מהרכב בזמן שמרקל יצאה אחריו, התחבאה מהגשם ששטף את לוס אנג'לס, כששומר ראש החזיק מטריה פתוחה עבורה. המסעדה המאפשרת כניסה לחברי מועדון בלבד, בבעלותו של ג'ף קליין, המנהל גם את המלון המפורסם Sunset Tower - אוסר על טלפונים סלולריים וצילום תמונות, כך שהזוג ששואף לפרטיות הבטיח שהארוחה שלהם תהיה שלווה.

זו הפעם הראשונה שבני הזוג נראים בציבור מאז יציאתו של הספר שובר הקופות של הנסיך הארי, "Spare", שבו לא חסך במידע חדש ופרטי על משפחתו. "ספייר" הפך לספר העיון הנמכר ביותר אי פעם, לפי ספר השיאים של גינס. למרות הטעם המר שהספר השאיר בפיה של משפחתו, מקורב אמר שבן המלוכה לשעבר לא מתחרט. "הארי אמר שהוא באמת שמח על הצלחת הספר ועל התגובה אליו", אמר המקורב. "הוא אמר שהוא לא מתחרט על אף אחד מהגילויים, והוא הוקל על כך שהוציא את הסיפור שלו לעולם. הייתה תגובה מדהימה לזה, הוא אמר". המקור הוסיף כי הארי ומרקל: "נראו במצב רוח טוב במיוחד".