דוגמנית העל והשחקנית קארה דלווין חשפה כי נכנסה למכון לגמילה מסמים בעקבות החששות שהיו לגבי התנהגותה בעת שנתפסה מרושלת ומוזנחת. כזכור, הכוכבת עוררה חששות לגבי התנהגותה והמראה המוזנח שלה בנמל התעופה ואן נויס בלוס אנג'לס בספטמבר האחרון. לאחר שעל פי הדיווחים הגיעה באיחור של שעתיים היא עלתה על המטוס הפרטי של ג'יי זי, ואז ירדה ממנו כעבור 45 דקות. לא ברור אם היא התבקשה לעזוב, או שאולי היא החמיצה את משבצת הזמן שלה להמראה.

דלווין נתפסה במצלמת הפפראצי כשהיא עצבנית ופרועה, לבושה בגרביים, חולצת טריקו של בריטני ספירס ומכנסי ריצה, נראתה אז שומטת את הטלפון שלה מספר פעמים בזמן שדיברה בטלפון. מקורות אמרו ל-TMZ שחבריה של דוגמנית העל היו מודאגים מכך שהיא נאבקת בשילוב של בריאות נפשית ובעיות שימוש בסמים. החברה והכוכבת מרגו רובי נראתה יוצאת מבית הדוגמנית בלוס אנג'לס כשהיא נראית במצוקה. רובי הכחישה מאוחר יותר שהיא בכתה, והסבירה שהיה לה משהו בעין.

הכוכבת הבריטית שהתה במרכז הטיפולים היוקרתי המועדף על הסלבריטאים ביוטה במשך כמעט חודש. מקור אמר שהצעירה בת ה-30, שרק חשפה בווג כי היא בטיפול בהתמכרות, הצליחה להחלים היטב. המקור אמר, "קארה בילתה [חלק מדצמבר] ואת רוב ינואר במרכז גמילה. נראה היה שהיא הצליחה מאוד. היא השתתפה היטב בתוכנית ובמפגשי הקבוצה". עוד דווח שהדוגמנית הייתה שם בגלל בעיות שימוש בסמים ונכנסה לחדר פרטי בסוף השנה שעברה. היא עזבה בסוף ינואר, כשצילמה את השער למגזין "ווג" של חודש אפריל. דוגמנית העל ציינה שהיא חגגה את פתיחת השנה מפוכחת עם חברתה, הזמרת ליאה "מינק" מייסון. כעת היא פיכחת ארבעה חודשים וממשיכה בטיפול מתמשך.

על פי הדיווחים, מרכז הגמילה אירח בעבר מפורסמים כמו לינדזי לוהן, אווה מנדס, מרי-קייט אולסן, דמי מור, קירסטן דאנסט, כריס קליין וריצ'י סמבורה. המתקן מטפל בהתמכרות לסמים ואלכוהול וכן בבעיות רגשיות ונפשיות. בעוד המחירים משתנים, זה יכול לעלות בין $20,000 ל-$50,000 לשהייה של חודש. המקום הממוקם בהרי הרוקי, כולל חדר טיפול באמנות, אולפן הקלטות, חדר כושר, מספרה ומרחב עיסוי, בתוספת מרכז טיפוס מקורה וזירת סוסים לטיפול באמצעות סוסים.