השם של מיילי סיירוס נמצא לאחרונה בכל מקום אפשרי, אחרי שהלהיט שלה "flowers" , כבש כל מצעד אפשרי וגם את לב הקהל. השיר הפמיניסטי שמדבר על כך שהיא יכולה להסתדר בכוחות עצמה ולקנות לעצמה פרחים לבד, אמנם נשמע כמו המנון נגד כל האקסים שלא יודעים להעריך מה היה להם ביד, אבל האם יכול להיות שסיירוס החליטה לצאת למסע נקמה אישי נגד האקס ליאם המסוורת'?

View this post on Instagram

A post shared by Miley Cyrus (@mileycyrus)

הכוכבת שחררה את אלבומה החדש בסוף השבוע האחרון ומעריצים ברחבי הרשת מיהרו לקבוע כי האקס המיתולוגי שלה בגד בה באופן רשמי וכי היא החליטה לפתוח הכל מול כל העולם. בשיר החדש שלה "muddy feet" (רגליים בוציות. נוראי ככל שזה נשמע), שרה סיירוס את השורה: "אתה מריח כמו בושם שלא אני רכשתי, עכשיו אני מבינה למה סגרת את הווילונות. צא לעזאזל מהבית שלי".

הציטוט הזה הספיק כדי להסעיר את טוויטר, כשכולם הכריזו באופן חד משמעי כי מדובר בהמסוורת', עליו גם רצו שמועות בשנתיים האחרונות שבגד בסיירוס ושבר את ליבה. השניים ניהלו במשך כמעט עשור מערכת יחסים לא יציבה בלשון המעטה, במהלכה אפילו התארסו, אולם נפרדו לבסוף ברעש גדול.

הזמרת לא הגיבה על השמועות, אבל נראה כי היא החליטה לפתוח הכל, ולנו יש תחושה שאנחנו נשמע על מערכת היחסים הרעילה הזאת עוד הרבה בזמן הקרוב.

מיילי סיירוס וליאם המסוורת'. 2019 (צילום: Presley Ann,Presley Ann gettyimages)
מיילי סיירוס וליאם המסוורת'. 2019 (צילום: Presley Ann,Presley Ann gettyimages)