בוגרת "חברים", קורטני קוקס, שיתפה לאחרונה למה היא מתחרטת על טיפולי ההזרקות שעשתה בפניה בעבר, ואיך הרגישה לחוצה להראות צעירה יותר כדי לעמוד בסטנדרטים של החברה. "לחשוב שאני מזדקנת כשהייתי ממש צעירה, זה פשוט בלאגן, בזבוז זמן", אמרה קוקס בפרק של הפודקאסט של "גלוס אנג'לס".

"זה אפקט דומינו, זה כאילו את לא מבינה שאת נראת קצת לא עצמך, אז את ממשיכה לעשות יותר, כי את נראית נורמלית לעצמך". היא המשיכה: "את מסתכלת במראה ואומרת, 'אה, זה נראה טוב', ואת לא מבינה איך זה נראה מבחוץ". שחקנית הסרט החדש "צעקה 6" הודתה בפני המארחים קירבי ג'ונסון ושרה טן כריסטנסן שפשוט הזריקו לה יותר מדי חומרי מילוי. "תודה לאל שהם ניתנים להסרה," אמרה קוקס. "אני חושבת שפישלתי הרבה ועכשיו, למזלי, הצלחתי לתקן את הרוב. עכשיו, אני בעצם רק מבוגרת".

ליסה קודרו, קורטני קוקס, ג'ניפר אניסטון (צילום: רויטרס)
ליסה קודרו, קורטני קוקס, ג'ניפר אניסטון (צילום: רויטרס)

בת ה-58 המשיכה לקרוא להזרקות "חרטת היופי הגדולה ביותר שלה", והסבירה: "אני מסתכלת על תמונות שלי מרגע שחשבתי שאני נראית בסדר, ואני לא מאמינה". זו לא הפעם הראשונה שקוקס מדברת בפתיחות על חומרי מילוי או טיפולי יופי אחרים שעשתה, "לא הבנתי את זה, אני בעצם נראית ממש מוזר עם זריקות ועושה דברים לפנים שלי שלעולם לא אעשה עכשיו", אמרה ל"סאנדיי טיימס" הבריטי בראיון שפורסם בפברואר 2022. "הייתה תקופה שבה אמרתי 'אני חייבת להפסיק. זה פשוט מטורף'". למעשה, עוד ב-2017 היא ציינה שהיא צברה תחושת ביטחון חדשה אחרי שהמיסו את חומרי המילוי שלה. "אני מרגישה טוב יותר כי אני דומה לעצמי", היא שיתפה עם NewBeauty. "אני חושבת שעכשיו אני נראה יותר כמו האדם שהייתי. אני מקווה שכן."