קלואי קרדשיאן וטריסטן תומפסון הסיפור שלא נגמר: כוכבת הקרדשיאנ'ס במסר מפייס לאקס הבוגדני ובאמת של-TMI כבר אין כוח. מתקציר האירועים הקודמים של הזוג שמסרב להפרד – קרדשיאן ותומפסון הביאו לעולם ילד שני בהליך פונדקאות בקיץ האחרון, אלא שתוך כדי התהליך, נחשף שכוכב הכדורסל בגד שוב באם ילדיו עם מאמנת כושר ממנה הביא לעולם ילד נוסף.

קלואי קרדשיאן (צילום: אינסטגרם)
קלואי קרדשיאן (צילום: אינסטגרם)

קלואי כצפוי, ניתקה מגע מהאקס הבעייתי, וכך גם שאר אחיותיה שהחליטו שהגיעו מים עד נפש, אולם כעת נראה שהיא החליטה לשלוח מסר מפייס לכבוד יום הולדתו. תומפסון חגג השבוע יום הולדת 32 וקרדשיאן שיתפה לכבודו ברכה בה כתבה : "יום הולדת שמח טריסטן. אתה האבא, האח והדוד הטוב ביותר בעולם. האהבה שלך, תשומת הלב, הריקודים הטיפשיים, החיבוקים והנסיעות המשותפות, איך שאתה תמיד מופיע למען הילדים, זה מעל ומעבר".

אם כבר ילדים, אז בפוסט יום ההולדת הזה חשפה קלואי את התינוק של השניים ששמו עוד לא נחשף במספר תמונות והוסיפה: "אני מאחלת לך ליום ההולדת שתמשיך לאמץ שינויים, שתמשיך לרצות להבריא ולעבור טרנספורמציה". 

את הברכה סיכמה: "תהיה חזק, תהיה אדיב, תהיה סבלני, תהיה חופשי. תמשיך לגרום לנפש שלך ולאמא שלך להיות גאים. יום הולדת שמח אבא מתוק". קלואי כצפוי, חסמה את האופציה לתגובות בפוסט, אבל אנחנו רק מקווים שזו לא תחילתה של ידידות מופלאה, כי די, צריך ללמוד מתי להרפות גברת.