ביום חמישי האחרון פורסם נאום קורע לב, בו השחקנית ההוליוודית שרון סטון חשפה את האובדן האישי הכואב שלה, בעקבותיו היא איבדה מחצית מההון האישי שצברה. אם חשבתם שמדובר במהלך מוטעה שעשתה או אבדה אישית, ודאי תופתעו לגלות שמי שאחראי לאסון הכלכלי היה סניף הבנק ואלי וסינצ'ר שבניו יורק. 

אחרי שאיבדה את אחיה בחודשים האחרונים, מכה נוספת וכואבת נפלה על השחקנית, זאת אחרי שסניף הבנק שלה בעמק הסיליקון קרס לגמרי. "זו תקופה לא קלה. הפסדתי חצי מהכסף שלי, איבדתי את אחי, אבל אני עדיין כאן", אמרה בנאום המרגש שנשאה בנושא. 

כוכבת "אינסטינקט בסיסי" אמנם לא פירטה על מצבה הכלכלי הנוכחי או מה בדיוק הוביל להפסד האישי שלה, אך סיפרה: "אני גרועה בטכנולוגיה ואיבדתי חצי מהכסף שלי בגלל העניין הבנקאי הזה". לדבריה, כל הפיקדונות שלה הוחזקו בשני בנקים, ובעקבות קריסת הבנקים והירידה המשמעותית במניות היא איבדה את הונה. 

שרון סטון ומייקל דאגלס ב''אינסטינקט בסיסי'' (צילום: באדיבות yes)
שרון סטון ומייקל דאגלס ב''אינסטינקט בסיסי'' (צילום: באדיבות yes)

בהמשך הנאום, סטון התייחסה גם למות הכואב של אחיה פטריק סטון, שמת בגיל 57 אחרי שחטף התקף לב: "אחי מת ממש עכשיו, אבל אני עדיין כאן. זו לא תקופה קלה לאף אחד מאיתנו. זו תקופה קשה בעולם. אבל אגיד לכם דבר אחד: אף פוליטיקאי לא יגיד לי מה אני יכולה ולא יכולה לעשות, איך אני יכולה לחיות ומה הערך של חיי. אז קומי ותגידי מה את שווה. אני מאתגרת אותך. זה אומץ".