בחודש שעבר נחשף כי ברוס ויליס חלה בדימנציה פרונטומפורלית לאחר שנאבק בעבר במחלת האפאזיה. אשתו של השחקן, אמה המינג ויליס שיתפה עדכון מרגש עם המעריצים אתמול (א') כשחגגה את יום הולדתו של בעלה. המינג סיפרה לעוקבי האינסטגרם שלה שהיא מתמודדת עם "עצב" ו"אבל" כל יום, אבל השיא הגיע ביום הולדתו ה-68 של ברוס.

"אז היום יום ההולדת של בעלי", אמרה המינג ויליס. "התחלתי את הבוקר בבכי, כפי שרואים בעיניים הנפוחות שלי ובאף המנוזל".

אשתו סיפרה בהמשך: "אני פשוט חושבת שזה חשוב שתראו את כל הצדדים של זה, תמיד אנשים אומרים לי שאני חזקה כל כך, ואין להם מושג איך אני מצליחה לעשות את זה, אין לי ברירה והלוואי שהייתה ניתנת לי, אבל אני מגדלת בנוסף 2 ילדים לתוך זה". לברוס ואמה יש שני ילדים משותפים, הבנות מייבל ואוולין. לברוס ויליס יש גם שלוש בנות עם אשתו לשעבר דמי מור: רומר, צופית וטאלולה.

ברוס וויליס עם דמי מור ובנותיהם  (צילום: רויטרס)
ברוס וויליס עם דמי מור ובנותיהם (צילום: רויטרס)

אמה עוד הוסיפה ואמרה: "אז עבדתי על הריל הזה שאני משתפת עכשיו לכבוד יום ההולדת של בעלי, אני לא יודעת למה אני עושה את זה לעצמי כי הסרטונים האלה הם כמו סכין בלב שלי".

דימנציה פרונטומפורלית היא "תוצאה של נזק לנוירונים באונות הקדמיות והרקתיות של המוח", על פי המכון הלאומי להזדקנות. "ייתכנו תסמינים אפשריים רבים, כולל התנהגויות חריגות, בעיות רגשיות, בעיות בתקשורת, קושי בעבודה או קושי בהליכה."

ויליס עומד להפוך לסבא בקרוב. בדצמבר הודיעה בתו הבכורה, רומר, שהיא בהריון עם בנה הראשון.