כוכב סרטי "הארי פוטר", דניאל רדקליף מצפה לילד ראשון עם החברה ארין דארק. עברו 22 שנים מאז הופיע צוות השחקנים של הארי פוטר בסרטם הראשון כקוסמים בבית הספר הוגוורטס, ועכשיו רדקליף עומד להפוך לאבא. השחקן בן ה-33 פגש את חברתו על הסט של סרט ששניהם עבדו עליו "Kill Your Darlings" בשנת 2012 ואמר שזו הייתה אהבה ממבט ראשון.

רדקליף צולם עם דארק כשהם טיילו בניו יורק ביום שישי. נציגה של דארק אישרה שהיא ורדקליף מצפים לילד ראשון משותף. כוכב "הארי פוטר" שמח מאוד להיות אבא בפעם הראשונה, כאשר מקור אמר: "דניאל כל כך נרגש להיות אבא. מערכת היחסים שלו עם ארין היא באמת מיוחדת וכולם חושבים שהם יהיו הורים מדהימים".

"הם שמרו את זה עד עכשיו אבל היא לא יכולה להסתיר את הבליטה שלה יותר", הוסיף המקור. בני הזוג נראו מעורבים בשיחה כשהם טיילו בלבוש נינוח, כשדארק לבשה ז'קט משובץ ארוך ומכנסיים שחורים. היא גם לבשה קפוצ'ון שחור מתחת כדי להתמגן מפני הקור. למרות שהם בעיקר שמרו על מערכת היחסים שלהם פרטית, רדקליף פתח בראיון על הפעם הראשונה שנפגשו. "זה יהיה סיפור מטורף לספר לילדים שלנו יום אחד, בגלל מה שהדמויות שלנו עושות זו עם זו. הדמויות שלנו נפגשות ומפלרטטות אחת עם השנייה, אז יש תיעוד מתוק כזה של זה, שאנחנו פשוט נפגשים בפעם הראשונה ומפלרטטים". לאורך מערכת היחסים ארוכת הטווח שלהם, היו שמועות רבות שהם מאורסים או אפילו נשואים, אלא שבני הזוג הכחישו.

דניאל רדקליף, ארין דארק (צילום: Dimitrios Kambouris / GettyImages)
דניאל רדקליף, ארין דארק (צילום: Dimitrios Kambouris / GettyImages)