לבתם של המיליארדר אילון מאסק וזוגתו לשעבר גריימס - אקסה בת השנה, יש שם חדש. הזמרת צייצה ביום חמישי שהילדה בת השנה תקרא מעכשיו: "Y" או 'why?' או רק '?'". גריימס, ששמה האמיתי הוא קלייר אליז בוצ'ר, הודתה כי "הממשלה לא תזהה" את שמה החדש של בתם המשותפת, המייצג את "הסקרנות, השאלה הנצחית, .. וכאלה", לדבריה.

המוזיקאית הקנדית, בת ה-35, הביאה לעולם את בתה בדצמבר 2021 באמצעות פונדקאית ושמרה את הבשורות בסוד עד שלושה חודשים לאחר מכן. "אני לא יודעת מה חשבתי", היא אמרה ל"ווניטי פייר" על כך שניסתה להסתיר את קיומו של התינוקת שלה לאחר שאקסה החלה לבכות במהלך הראיון. גריימס ציינה בזמנו שהכינוי של בתה היה "Y". היא ומאסק בן ה-51, נפרדו עד שאותה כתבה התפרסמה. 

אילון מאסק (צילום: רויטרס)
אילון מאסק (צילום: רויטרס)

למאסק וגריימס ילד נוסף במשותף, שגם לו כזכור יש שם לא שגרתי בכלל. השם הראשוני שנבחר לו, לא פעל לפי הנחיות מדינת קליפורניה וכדי לציית לחוק, גריימס ומנכ"ל טוויטר שינו את שמו של התינוק שלהם מ-X AE A-12 ל-X AE A-XII. בעייננו שתי השמות מעייפים באותה המידה. המייסד המשותף של טסלה הוא גם אב לחמישה ילדים עם אשתו לשעבר ג'סטין מאסק - התאומות גריפיין וויויאן בנות ה-19 והשלישייה קאי, סקסון ודמיאן בני ה-17. בנובמבר 2021 מאסק קיבל בברכה תאומים עם אחת מהמנהלות הצוותים שלו, שיבון זיליס.

אילון מאסק (צילום: רויטרס)
אילון מאסק (צילום: רויטרס)