פחות משנה עברה מאז הזמרת בריטני ספירס נישאה למאמן הכושר שלה סם אסגרי באירוע עטור כוכבים באחוזה של זוכת הגראמי בקליפורניה ביוני 2022. מאז נפוצו שמועות כי אסגרי שולט בחייה של ספירס, לאחר שהצליחה במאבק משפטי ארוך שנים להשתחרר משליטת אביה. אלא שכעת נדמה שיש צרות בגן עדן, לאחר שהשניים נתפסו ללא טבעות הנישואים שלהם, כשהם מבלים במקומות שונים לחלוטין. 

נציג של אסגרי אמר ביום שישי שהשניים אינם חווים בעיות זוגיות, למרות ששניהם הורידו את טבעות הנישואים שלהם מוקדם יותר השבוע. ספירס צולמה ביום שלישי בנמל התעופה של לוס אנג'לס ללא הטבעת הזוגית שלה, לקראת טיסתה לטיול עם חברה והמנהל שלה, קייד הדסון. ביום שישי היא נראתה שוב בלי הטבעת בסרטון שבו היא רוקדת עם הדסון.

View this post on Instagram

A post shared by River Red (@britneyspears)

בשבת נצפתה הזמרת שהיא מבלה עם גבר לא מזוהה בפורטו ריקו. עם זאת, מקור אמר ל-Page Six באופן בלעדי שהאיש הוא חבר בצוות האבטחה של כוכבת הפופ. ספירס בת ה-41, צולמה בבית הקפה סטארבקס בעיירה דוראדו על חוף הים, כשהיא לבושה בשמלה שחורה. אסגרי בן ה-29, צולם אז ללא טבעת הנישואים ביום חמישי האחרון, כשהתרחק משירות השכרת רכבים בלוס אנג'לס. הנציג של מאמן הכושר לשעבר אמר שהלקוח שלו פשוט הוריד את הטבעת כי הוא צילם סרט באותו זמן.

עוד נמסר לאתרי הרכילות בעולם שאסגרי לא הצטרף לחופשה עם אשתו כי הוא היה עסוק בעבודה. אסגרי שנחשף לשמועות פרסם תמונה שלו בסטורי באינסטגרם שלו, שם טבעת הנישואים נראתה בבירור בצילום. נציגיה של ספירס לא התייחסו לשאלה למה היא בחרה להוריד את הטבעת שלה. 

סם אסגרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סם אסגרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)