כבר היינו בטוחים שזה יגמר בחתונה אלא שהזמרת טיילור סוויפט והשחקן הבריטי ג'ו אלווין שהיו זוג במשך שש שנים, נפרדו לפני מספר שבועות. כך מדווחים אתרי הרכילות ברחבי העולם. מקורבים לשניים מספרים שהפרידה הייתה ידידותית ו"לא היה דרמטי". בחודש אוקטובר האחרון מקור מסר שהם "מסתדרים מצוין" וש"היחסים ביניהם חזקים במיוחד".

אם חשבתם שסוויפט יושבת בבית ויורדת על קופסת גלידה, אז ממש לא, כי הזמרת העסוקה מטיילת ברחבי ארצות הברית בסיבוב ההופעות שלה, אליו השחקן לא הגיע וכעת ברור גם למה.  במהלך השנים, השניים שמרו על היחסים שלהם בפרטיות ככל הניתן, כשהשחקן הבריטי בן ה-32, וזוכת הגראמי בת ה-33, הדפו שמועות על אירוסין.

"אם היה לי פאונד על כל פעם שאמרו לי שהתארסתי, אז היו לי הרבה מטבעות פאונד", אמר אלווין בעבר. "כלומר, האמת היא, שאם התשובה הייתה חיובית, לא הייתי אומר, ואם התשובה הייתה 'לא', לא הייתי אומר", הוסיף השחקן המתחכם. סוויפט החלה לצאת עם השחקן בשנת 2016. מקור אמר בעבר ל-PEOPLE שסוויפט "מאוד מאושרת" במערכת היחסים שלהם. "הוא הסלע שלה. הקשר שלהם בוגר ונפלא", הוסיף הגורם.

השניים אפילו שיתפו פעולה כשיצרו מוזיקה יחד במהלך מגיפת הקורונה, והגיעו לשיא בזכייה בפרסי גראמי. אלבומיה של הזמרת "Folklore" ו-"Evermore" שיצאו שניהם בשנת 2020, כללו כל אחד שיתופי פעולה עם אלווין, שכתב כמה שירים תחת השם הבדוי וויליאם באוורי. במהלך נאום הזכייה שלה בגראמי, סוויפט הודתה לבן זוגה לשעבר, ואמרה: "ג'ו הוא האדם הראשון שאני מנגנת בכל שיר שאני כותבת, והיה לי הכי טוב לכתוב שירים איתך בסגר".