קנדל ג'נר היא אחת הנשים המצולמות והלוהטות ביותר בעולם, על כך ככל הנראה אין עוררין, אולם אפילו היא מצליחה מדי פעם להוציא את קהל עוקביה מאיזון כשהיא מעלה תמונות שלא כל כך משאירות מקום לדמיון. דוגמנית העל נמצאת בחודשים האחרונים בכותרות, בעיקר בעקבות שמועות שהולכות ומתחזקות על זוגיות עם הרפאר באד באני, כשהשניים צולמו מספר פעמים יוצאים ממסעדות ברחבי לוס אנג'לס ואף נצפו על ידי צלמי פפראצי כשהם רוכבים יחד על סוסים בגבעות של הוליווד.

View this post on Instagram

A post shared by KBR Mídias (@kbrmidias)

כעת, העלתה ג'נר מספר תמונות בבגד ים קטנטן, והעוקבים שלה השתגעו. בתמונות המדוברות, נראית הדוגמנית כשהיא בסך הכל משתזפת בשמש עם בגד ים פרחוני וקטן שחושף הרבה מאוד מגופה החטוב ומעורר הקנאה. "באד באני הוא בחור בר מזל" ו-"אני רוצה מאוד להיות בד באני" היו רק חלק מהתגובות שפרגנו לראפר, ואחרים לא שכחו להתבדח - "מקווה שזכרת לשים קרם הגנה, קרינת UV יכולה להיות מאוד מסוכנת לעור שלנו".

View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

אם זה לא מספיק, מסתבר שגזרת האחיות ג'נר חמה במיוחד השבוע, כי אחותה הקטנה של קנדל, הלוא היא קיילי ג'נר, לא פסחה על החגיגה והעלתה גם היא תמונות לוהטות במיוחד, אלא שבמקרה שלה זה נגמר בביקורות וסערה מצד הגולשים. בתמונות שהעלתה לכבוד חג הפסחא, נראית ג'נר כשהיא מחזיקה סלסלה מלאה פרחים וביצים כנהוג בחג, כשלגופה שמלה צמודה. זה הספיק לגולשים כדי לעלות למתקפה נגדה ולטעון שהיא הופכת את חג הפסחא לסקסי מדי. "מה הבעיה שלך להעלות תמונה משפחתית חמודה?" ו-"לא יכולת לוותר על זה אפילו היום?", היו רק חלק מהתגובות. 

TMI רק מעדכנים שהם אוהבים את האחיות ג'נר בכל צורה, בכל גזרה, בכל חג, עם או בלי מחשוף.

קיילי ג'נר, תחת מתקפה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קיילי ג'נר, תחת מתקפה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)