במהלך הלילה הראשון של פסטיבל קואצ'לה שנערך בדרום קליפורניה, הזמרים המצליחים קמילה קביו ושון מנדס נצפו ביחד כשהם נהנים מצפייה משותפת בהופעה. בוידאו שפורסם ברחבי הרשת קביו ומנדס חייכו אחד לשנייה לפני שהתקרבו והתנשקו. במקום אחר במהלך הלילה, בני הזוג לשעבר - שנפרדו בנובמבר 2021 - שוחחו יחד ונהנו ממשקאות עם חברים.

קביו בת ה-26, נראתה חגיגית לקראת הפסטיבל, לבשה זוג מכנסי ג'ינס לבנים, בעוד שהזמר החתיך בן ה-24, לבש מכנסי חאקי וחולצת טריקו לבנה. התמונות האלה מגיעות למעלה משנה לאחר שהם פרסמו הצהרה משותפת שהודיעה שהם נפרדים אחרי יותר משנתיים ביחד.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"היי חבר'ה, החלטנו לסיים את הקשר הרומנטי שלנו אבל האהבה שלנו לאחר כבני אדם חזקה מתמיד", נכתב בהצהרה באינסטגרם בנובמבר 2021. התחלנו את מערכת היחסים שלנו כחברים הכי טובים ונמשיך להיות החברים הכי טובים. אנחנו כל כך מעריכים את תמיכתכם מההתחלה וממשיכים קדימה. קמילה ושון". הפרידה שלהם הפתיעה את המעריצים, מכיוון שהזוג נצפה במיאמי מוקדם יותר באותו חודש.

לאחר הפרידה שלהם, מנדס נקשר למספר נשים, כולל הכירופרקטית שלו בת ה-51, ד"ר ג'וסלין מירנדה, איתה הוא אכל ארוחת בוקר בתחילת השבוע. היו גם ספקולציות שכוכב הפופ הקנדית מתראה עם סברינה קרפנטר, אבל הוא שם סוף לשמועות בתוכנית הטלוויזיה ההולנדית "RTL Boulevard", ואמר שהוא "לא יוצא" עם הזמרת והשחקנית. קביו, מצידה, יצאה עם מנכ"ל לוקס קלאב, אוסטין קביץ', לאחר הפרידה שלה ממנדס. הם נראו יחד לראשונה ביוני 2022, אבל הרומן ביניהם הסתיים שמונה חודשים לאחר מכן.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

שון מנדס, קמילה קביו (צילום: רויטרס)
שון מנדס, קמילה קביו (צילום: רויטרס)