נראה שאירינה שייק מסירה כל שמועה אפשרית לפיוס בינה לבין בראדלי קופר. הדוגמנית הרוסית נצפתה מבלה לצידו של ליאנרדו דיקפריו בפסטיבל קואצ'לה במהלך סוף השבוע.

ליאונרדו דיקפריו ואירינה שייק (צילום: gettyimages)
ליאונרדו דיקפריו ואירינה שייק (צילום: gettyimages)

השחקן זוכה האוסקר ושייק לקחו חלק ב"קרנבל הנאון" של מותג ההלבשה "ליוויס" ומשקה הטקילה "דון חוליו" במוצ"ש ועד יום ראשון בבוקר.

שייק נקשרה לאחרונה באופן פומבי לקופר, איתו היא חולקת את הבת ליאה דה סיין שייק קופר בת ה-6.

הזוג לשעבר נפרד בשנת 2019 לאחר ארבע שנים של זוגיות, אבל מקורות מספרים  שבנובמבר 2022 הצמד "ניסה להיכנס להריון" עם ילד שני לאחר שיצאו לטיול משפחתי יחד.

"זו הייתה חופשה משפחתית אמיתית והם שוקלים לחזור להיות ביחד. אירינה הייתה רוצה שלבת שלה יהיה אח", אומר אחד המקורות.

בראדלי קופר כבר בן 48 ומוכן להיות אבא בפעם השניה, "קופר לגמרי מכין את הקרקע כדי להרחיב את המשפחה שלהם, הם מנסים להיכנס להריון.

בסופו של דבר, תינוק מס' 2 לא יצא לפועל למרות שהאקסים נשארו חברים טובים ומסורים להורות המשותפת על בתם.

בראדלי קופר, אירינה שייק (צילום: Splashnews)
בראדלי קופר, אירינה שייק (צילום: Splashnews)

בינתיים, כוכב "טיטאניק" גם הוא בן 48, והחברה קמילה מורון נפרדו במהלך הקיץ לאחר 4 שנות זוגיות ואחרי שמלאו לדוגמנית 25 שנים.

מאז הסתובבו שמועות שכוכב "הזאב מוול סטריט" ניהל קשר רומנטי עם ג'יג'י חדיד בת ה-27.

לאחר שחדיד ודיקפריו זוהו במהלך שבוע האופנה בניו יורק, ממקורות נמסר כי הם לא "רציניים". הצמד "אוהבים אחד את השני מאוד, אבל אף אחד לא רוצה משהו רציני עכשיו", שיתף המקור.

כזכור לכולם, דיקפריו יצא עם עדן פולני, הדוגמנית הישראלית שכיכבה במדורי הבידור ברחבי העולם לאחר שנלכדה בעדשת המצלמה מבלה עם השחקן ההוליוודי המצליח. נראה כי דיקפריו עדיין זוכר חסד נעורים לנשים הישראליות, אבל הפעם נראה שהוא עדיין ממשיך בשלו.

עדן פולני, ליאונרדו דיקפריו (צילום: Splashnews,עומרי לוי)
עדן פולני, ליאונרדו דיקפריו (צילום: Splashnews,עומרי לוי)