השחקן המצליח ג'ורג' קלוני נקלע לסערה ענקית אתמול (רביעי), לאחר שבמאמר שכתב לניו יורק טיימס, ביקש מנשיא ארצות הברית המכהן, ג'ו ביידן, לפרוש מהמירוץ לנשיאות. בדבריו, אמר קלוני שידוע בתור אחד התומכים הנלהבים ביותר של המפלגה הדמוקרטית, כי ביידן הנוכחי הוא לא ביידן של 2010. עוד טען קלוני, כי הוא אוהב את ביידן כאדם וגם כנשיא, אולם הזמן דוחק בו והוא איננו במיטבו.

ג'ורג' קלוני (צילום: רויטרס)
ג'ורג' קלוני (צילום: רויטרס)

כעת, לחגיגה הזו מצטרף יריבו הגדול של ביידן, ונשיא ארצות הברית לשעבר, דונאלד טראמפ. אם חשבתם לרגע שהנשיא השערורייתי לשעבר יחבק את קלוני על דבריו, טעות מרה בפיכם. טראמפ שידוע בדעותיו הקיצונית ובפה נטול הפילטרים שלו, החליט לתקוף גם את השחקן המצליח וגם את ביידן ביחד. 

העימות בין ג'ו ביידן לדונלד טראמפ (צילום: REUTERS/Brian Snyder)
העימות בין ג'ו ביידן לדונלד טראמפ (צילום: REUTERS/Brian Snyder)

טראמפ פנה הלילה (חמישי), לרשת החברתית Truth Social ובפוסט ארוך תקף ולכלך על ביידן וקלוני נחרצות. "עכשיו שחקן הקולנוע המזויף ג'ו קלוני, שמעולם לא התקרב ליצירת סרט גדול, נכנס לפעולה. הוא התהפך על 'ג'ו העקום' בדיוק כפי החולדות שהם שניהם", אמר הנשיא לשעבר שרץ לנשיאות הנוכחית.

עוד הוסיף טראמפ כשאמר: "ג'ו ביידן לא הציל את הדמוקרטיה שלנו. הוא הוריד את הדמוקרטיה שלנו על ברכיה. קלוני צריך לצאת מהפוליטיקה ולחזור לטלוויזיה. סרטים אף פעם לא באמת היו הצד החזק שלו". טראמפ כמו טראמפ, לא עצר כאן והעלה סרטון ערוך לעמוד האינסטגרם שלו בו נראה קלוני באחד מסרטיו כשהוא מדבר כביכול לביידן ואומר לו "הסיבה שאני ואתה יושבים פה היא כי זה הולך להיות השבוע האחרון שלך כעובד מועסק".