הזמרת האגדית מריה קארי חוותה בסוף השבוע האחרון אובדן קשה וכפול: אמה, פטרישיה, ואחותה, אליסון, הלכו לעולמן באותו היום. קארי חשפה את המידע הזה הלילה (בין שני לשלישי) בהצהרה רשמית למזגין People. סיבות המוות של השתיים אינן ידועות בשלב זה.

״הלב שלי שבור מכך שאיבדתי את אמי בסוף השבוע האחרון. למרבה הצער, באופן טרגי, אחותי נפטרה באותו היום. מרגישה בת מזל על כך שביליתי את השבוע החולף לצד אמי לפני שנפטרה. מעריכה את כל האהבה והתמיכה של כולם - וגם את הכבוד עבור פרטיותי בתקופה בלתי אפשרית זו", מסרה הזמרת למגזין People.

אמה, פטרישיה, הייתה במותה בת ה-87 ומערכת היחסים במשפחה הייתה לא פשוטה. אמא של מריה התגרשה מאביה, אלפרד רוי קארי, כשמריה הייתה בת 3 בלבד. אלפרד הלך לעולמו בשנת 2002, כשהיה בן 72.  האם הייתה זמרת אופרה מקצועית ועזרה לבתה ללמוד פיתוח קול מגיל קטן.

בספר הזכרונות של קארי משנת 2020, "The Meaning of Mariah Carey", מריה מתארת את היחסים עם אימה כ״חבל קוצני של גאווה, כאב, בושה, הכרת תודה, קנאה, הערצה ואכזבה. כמו היבטים רבים בחיי, המסע שלי עם אמי היה מלא בסתירות ובמציאות תחרותית. זה אף פעם לא היה שחור ולבן, הייתה שם קשת שלמה של רגשות". אימה של הזמרת אף אמרה לביתה כי "את רק יכולה לקוות שיום אחד תהיי חצי מהזמרת שאני", על אף הקשר הקשה, קארי ואמה שמרו על קשר.

מערכת היחסים של קארי עם אחותה אליסון שהלכה לעולמה בגיל 63, הייתה מסובכת אף יותר. אליסון, תבעה את אחותה המפורסמת על סך 1.2 מיליון דולר בטענה להתעללות שפורסמה בספר. אליסון טוענת כי אמא שלהן התעללה מינית בה ובמריה, במסמכי התביעה, אליסון טענה כי אמה הכריחה אותה לבצע פעולות מיניות בזרים ואילצה אותה לצפות בילדים אחרים שעברו התעללויות.

התביעה שהגישה אליסון חשפה פרטים חמורים, על פי התביעה הם התרחשו בשנות השבעים. בתביעה האחות מפרטת כיצד ״אמה הרשתה ואף עודדה גברים לבצע בה מעשים מגונים הכוללים מגע בכפייה ותקיפה מינית מדרגה ראשונה״. אליסון העלתה טענות מהסוג הזה מספר פעמים בעבר. בשנת 2018 חשפה כי אחד מבני משפחתה נהג לקחת אותה בקביעות למפגשים אינטימיים לפנות בוקר, שם עברה התעללות על ידי אנשים בגלימות.

באוגוסט 2016 אליסון נעצרה בניו יורק באשמת זנות ואובחנה כנשאית איידס. לאחר שנעצרה. אליסון סיפרה שהיא אחותה של מריה קארי. בנוסף, טענה כי מריה מסרבת לעזור לה, על אף שהיא מתקשה לחיות ולממן את עצמה. "מריה אוהבת את הכלבים שלה הרבה יותר ממה שהיא אוהבת אותי. היא מוציאה עליהם יותר כסף בשבוע ממה שאני מוציאה בשנה", אמרה. נותר רק לקוות שאחרי המוות תצא האמת החוצה.