לנה דל ריי, הזמרת המפורסמת שבנתה קריירה שלמה על להיות בדיכאון ולהימשך לגברים מבוגרים - ממשיכה בדרך הטובה ביותר עבורה. דל ריי בת ה-39 החלה לצאת עם בחור חדש,  ג'רמי דופרן, גרוש טרי עם שני ילדים בן 56.

דופרן הוא צייד תנינים ומדריך טיולים בלואיזיאנה וככל הנראה כבש את ליבה של דל ריי כשלקחה חלק באחד מהסיורים שלו בשנת 2019. מאז השניים לא בילו רבות, עד שלאחרונה הקשר ביניהם התדהק. דופרן עזב את אשתו לפני מספר שבועות והמשיך הלאה. ביום ראשון האחרון השניים נצפו מחזיקים ידיים, רגע לפני הופעתה של לנה. לאחר מכן השניים נראו שוב בלונדון.

מי שגילתה על מערכת היחסים הזאת בהפתעה הייתה הבת של דופרן, שצייצה תמונה של אביה עם הזמרת וכתבה: "זאת הדרך שבה גיליתי שאבא שלי יוצא עם לנה דל רי?"

הציוץ במהרה הכה הדים והצעירה המשיכה לצרף צילומי מסך מהשיחה עם אביה, שם היא כתבה לו: "יש משהו שאתה רוצה לספר לי?", האבא ענה: "מה?", הבת המשיכה: "לנה דל ריי? אתה עזבת את אמא לפני מספר שבועות? זה למה? מה לעזאזל אבא?", אביה הגיב: "אה כן, התכוונתי לספר לך". לאחר מכן הוסיפה כי אכן אביה עזב לפני מספר שבועות את הבית בטענה שמחכה לו "משהו גדול" בהמשך. 

זה לא היה ההלם היחיד שהכה גלים. המעריצים של הזמרת בעיקר התאכזבו שהיא יוצאת עם בחור "מכוער" ביותר והביעו את דעתם בנושא ברשתות החברתיות. רבים העלו תמונות של דל ריי עם בן הזוג החדש שלה וכתבו: "לנה דל ריי והחבר המכוער שלה", אחר העליב אישית וכתב: "הוא נראה כאילו הוא עובד בשדה 10 שעות ביום". רבים פשוט העליבו בכלליות: "זאת בדיחה", "כל מי שמופתע בחיים לא האזין למילים של השירים שלה", "היא מנסה למצוא השראה לאלבום הקאנטרי הבא שלה?" ועוד ועוד. 

מהצד השני היו כאלה ותמכו והגיבו: "אלוהים ישמור, אנשים מאבדים את זה בגלל שסלבריטי יוצאת עם גבר ממוצע", "כל עוד הוא מתייחס אלייה טוב - זה לא משנה איך הוא נראה", "אם היא מאושרת איתו זה כל מה שחשוב" ועוד. נותר רק לקוות שמערכת היחסים הזאת תהיה מעבר לעצבות קיץ.

לנה דל ריי בטקס גלובוס הזהב  (צילום: רויטרס)
לנה דל ריי בטקס גלובוס הזהב (צילום: רויטרס)