כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגז הפכו למרכז תשומת הלב לאחרונה, הפעם זה לא בגלל הסכם ממון של הזוג, שנחשף על אף שאינם מתגרשים, אלא מסיבה שונה שגם קשורה למשפחה. הזוג מתמודד עם בעיה אחרת לחלוטין, לאחר שבית ספר מפואר בליסבון, פורטוגל, סירב לקבל את ילדיהם.

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס והילדים (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס והילדים (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

כלי תקשורת מקומיים מדווחים כי משפחות התלמידים בבית הספר סנט-ג'וליאנס הביעו דאגות בפני ההנהלה, מחשש שהגעתם של ילדיהם של רונאלדו וג'ורג'ינה תשבש את תקינות המוסד. מידע זה נחשף בתוכנית V+Fama על ידי אדריאנו סילביה מרטינז (Adriano Silva Martins).

מרטינס טוען כי המשפחות של הילדים נמצאים בבית הספר, הטילו ספק ביכולתו של בית הספר להבטיח את פרטיותם של תלמידים אחרים. "יש הורים שלא רוצים שבית הספר יהפוך ליעד קבוע עבור התקשורת, מחשש שזה ישנה את השגרה של כל התלמידים", מסביר העיתונאי, שציין שהזוג ביקר במרכז החינוכי בליסבון עוד ב-2022.

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס (צילום: אינסטגרם)
כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס (צילום: אינסטגרם)

בית הספר ממוקם בקרקבלוס, אזור אמיד קרוב לקו החוף בפאתי ליסבון. רק מעטים יכולים להרשות לעצמם לשלוח את ילדיהם לבית הספר היוקרתי, מכיוון שהעלויות נעות בין 11,000 ל-18,000 אירו לשנה. זהו בית ספר דו-לשוני פרטי שהוקם בפורטוגל מאז 1932, ונמצאים בו כמה ילדים מהמשפחות העשירות ביותר במדינה.