בספר הזכרונות החדש שלה, מלאניה טראמפ בת ה-54 מספרת על פגישתה הראשונה עם בעלה כיום, דונלד טראמפ בן ה-78. בספר מלאניה תיארה כי החוויה הקסומה התרחשה כאשר הייתה בשבוע האופנה בשנת 1998 עם חבר ודונלד ניגש אלייה, על אף שהוא עצמו היה בדייט בחברת ״אשה בלונדינית מושכת״.

מלאניה טראמפ, דונלד טראמפ בשנת 2000 (צילום: Scott Gries.GettyImages)
מלאניה טראמפ, דונלד טראמפ בשנת 2000 (צילום: Scott Gries.GettyImages)

״׳שלום, אני דונלד טראמפ׳, אמר האיש כשהגיע לשולחני. ׳נעים להכיר׳״, כתבה מלאניה בספר והוסיפה כי למרות שהיא זיהתה את השם שלו, היא לא ידע דבר על הכוכב ש״הושיט את ידו כדי ללחוץ את שלי״. 

מלאניה שהייתה אז בת 28 ואילו דונלד היה בן 52, כתבה על דונלד: ״עיניו התמלאו סקרנות ועניין. הוא ניצל את ההזדמנות, התיישב ליד השולחן שלי ופתח בשיחה. הוא שאל אותי על התקופה שלי בניו יורק, על הבית הסלובני שלי ועל מסעותיי בעולם״. 

על אף שזה היה רק מפגש קצר, מלאניה אמרה שהשניים חלקו רגע של חיבור שעשה רושם מתמשך. ״מהרגע שהשיחה ביננו התחילה, נשבתי בקסם ובאופי שלו״, כתבה בספר. 

מלאניה טראמפ, דונלד טראמפ בשנת 2002 (צילום: lawrence lucifer  GettyImages)
מלאניה טראמפ, דונלד טראמפ בשנת 2002 (צילום: lawrence lucifer GettyImages)

״הייתה כל כך הרבה פעילות ערנית סביבנו, אבל הכוונה שלו להתמקד באינטראקציה ביננו בלבד גרמה לי להרגיש כמו מרכז עולמו. זאת הייתה יצירה מרעננת מהסמול טוק השטחי הרגיל ומצאתי את עצמי נמשכת לאנרגיה המגנטית שלו״, כתבה באהבה על בעלה. 

עם זאת, היא מספרת כי פירשה את השיחה שלהם כסתם נעימות, מכיוון שדונלד היה בדייט עם אשה יפה, אך עוד כתבה: ״כשהחברה שלו עזבה אותו לרגע, הוא ביקש ממני את מספר הטלפון שלי״.

מלאניה היא לא קלה להשגה, שכן היא דחתה בנימוס את בקשתו מה שהותיר את הפוליטיקאי קצת מופתע. במקום זאת, הדוגמנית ביקשה מדונלד לתת לה את המספר שלו, שהוא נתן בשמחה בתנאי אחד: "'אני אתן לך את המספר שלי', הוא אמר, 'אם תבטיח להתקשר אלי'".

מלאניה טראמפ, דונלד טראמפ בשנת 2002 (צילום: Matthew Peyton / Stringer)
מלאניה טראמפ, דונלד טראמפ בשנת 2002 (צילום: Matthew Peyton / Stringer)

לא ברור כמה זמן לקח למלאניה לקיים את הבטחתה. השניים יצאו לסירוגין תקופה והתחתנו ב-2005. שנה לאחר מכן, הביאו לעולם את בנם, ברון טראמפ.

במקום אחר בספר, הגברת הראשונה לשעבר חלקה קצת תובנה לגבי מערכת היחסים שלהם, והודתה שהיא לא "מתיישרת עם כל ההחלטות והדעות של דונלד". באופן ספציפי, הדוגמנית הבהירה שהיא תומכת באופן מלא בזכויותן של נשים על גופן ואינה מסכימה עם עמדתו של בעלה לגבי הפלה.

"חובה להבטיח שלנשים תהיה אוטונומיה להחליט על העדפתן להביא ילדים לעולם, בהתבסס על אמונתן, ללא כל התערבות או לחץ מצד הממשלה", כתבה בספר הזכרונות שלה.

"מדוע שלמישהו מלבד האישה עצמה תהיה הכוח לקבוע מה היא עושה עם הגוף שלה?" היא הוסיפה. "זכותה הבסיסית של אישה לחירות הפרט, לחייה שלה, מעניקה לה את הסמכות להפסיק את הריונה אם תרצה".

מלאניה, דונלד ובארון טראמפ (צילום: רויטרס)
מלאניה, דונלד ובארון טראמפ (צילום: רויטרס)