באוטוביוגרפיה חדשה על ליסה מארי פרסלי, בתו היחידה של אלביס פרסלי ופרסיליה פרסלי, נחשף מידע כמעט מזעזע על מות בנה, בנג׳מין קאו. הספר ״מכאן אל הלא נודע״, נכתב בחלקו על ידי ליסה מארי פרסלי, שהלכה לעולמה בינואר 2023 והושלם כאוטוביוגרפיה והוצא לאור על ידי בתה, קיילי קאו

בנג׳מין קיאת׳, ליסה מארי פרסלי (צילום: Getty images)
בנג׳מין קיאת׳, ליסה מארי פרסלי (צילום: Getty images)

בספר נחשף לראשונה כי פרסלי שמרה את גופת בנה בביתה במשך חודשיים בשנת 2020. זאת לאחר שבנה התאבד וירה לעצמו בראש בגיל 27. האוטוביוגרפיה מספרת כי פרסלי לא ידעה היכן לקבור את בנג׳מין והתלבטה בין שני מקומות שונים, בהוואי או באחוזה המשפחתית בטנסי.

הגופה הוחזקה בחום של כ-12 מעלות בביתה בקליפורניה, מדינה בה לא על פי חוק אין חובה לקבורה מיידית. ״בבית שלי יש חדר שינה נפרד ואני החזקתי בו את בן-בן במשך חודשיים״, נכתב. 

ליסה מארי פרסלי (צילום: Frazer Harrison / Getty Images)
ליסה מארי פרסלי (צילום: Frazer Harrison / Getty Images)

"אין חוק בקליפורניה שצריך לקבור מישהו מיד. מצאתי בעלת בית לוויות מאוד אמפתית. אמרתי לה שלהיות עם אבא שלי בבית אחרי מותו היה מועיל מאוד כי יכולתי ללכת לבלות זמן איתו ולדבר איתו. היא אמרה, 'נביא את בן בן אליך'״. כזכור, אלביס פרסלי נפטר כשליסה בתו הייתה בת 9 בלבד. 

"אבל כל כך התרגלתי אליו, דאגתי לו שם. אני חושבת שזה יפחיד כל הורה אחר אם היה להם את הבן שלהם שם ככה. אבל לא אותי", כתבה. פרסלי כתבה עוד שלעתים קרובות תהליך האבל ממהר. "הרגשתי כל כך ברת מזל שיש דרך שאוכל להיות ההורה שלו, לדחות את זה עוד קצת כל פעם".

במהלך כל זה, קיילו בת ה-35 ואחותו של בנג׳מין שהתאבד, כתבה שהיא ואמה החליטו לעשות קעקועים של שם אחיהם, בדומה לאופן שבו הוא קעקע את שלהם על גופו.

ריילי קיאו, בתה של ליסה מארי פרסלי (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)
ריילי קיאו, בתה של ליסה מארי פרסלי (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)

״במהלך הפגישה עם המקעקע אמא ​​שלי התעקשה שהיא רוצה את הקעקוע שלה בדיוק איפה שאחי היה שלו. האמן אמר שזה אפשרי, אבל שהוא צריך לדעת איפה המיקום ושאל 'יש לך במקרה תמונות','לא...אבל אני יכולה להראות לך'," הגיבה אמה. "הסתכלתי על אמא שלי, וניסיתי לתקשר איתה, 'יצאת מדעתך. מעולם לא פגשת את הבחור הזה לפני כן. אל תביא אותו לחדר הזה עם אחי המת'". 

עם זאת, פרסלי עשתה זאת, אפילו הרימה את ידו חסרת החיים של בנה כדי להראות למקעקע בדיוק איך היא רוצה את שלה. "היו לי חיים מאוד אבסורדיים, אבל הרגע הזה נמצא בחמישייה הראשונה", כתבה הבת.

"זמן קצר אחר כך, כולנו קיבלנו את האווירה הזאת מאחי שהוא לא רוצה את הגוף שלו בבית הזה יותר. 'חבר'ה' נראה היה שהוא אומר, 'זה נהיה מוזר' אפילו אמא שלי אמרה שהיא יכול להרגיש שהוא מדבר איתה אומר, 'זה מטורף, אמא, מה אתה עושה...'", זמן קצר לאחר מכן, הוא נקבר בגרייסלנד, ליד סבו המפורסם.

פרט מפתיע נוסף בספר שעורר סערה, הוא שפרסלי טענה כי הזמר מייקל ג'קסון, מי שהיה בעלה בעבר כשהשניים החלו לצאת בשנת 1994, טען בפניה כי הוא עדיין בתול כשהיה בן 35.

ליסה מארי פרסלי, בנג'מין קיאו (צילום: פרטי)
ליסה מארי פרסלי, בנג'מין קיאו (צילום: פרטי)