פטרישיה היטון, שחקנית ומפיקה אמריקאית, כוכבת קומדיית המצבים הפופולרית בהוליווד "כולם אוהבים את ריימונד", שזיכה אותה בשני פרסי אמי, נלחמת למען ישראל ומקימה ארגון ללא מטרות רווח, המעודד נוצרים ברחבי העולם לתמוך ביהודים.

מוסר כפול: המחקר שחושף את האנטישמיות העולמית כשעוסקים בזכויות אדם

ואיך היא עושה זאת? כשהיא דורשת מהממשל להפסיק לממן קמפוסים שמאפשרים אנטישמיות נגד סטודנטים יהודים ברחבי המכללות ולא מגנים את התופעה, כמו כן היא עושה צעד חריג נוסף ומבקשת מנוצרים לצלם סרטון שלהם תולים מזוזה בדלת ואת סרט החטופים ולשלוח לה שהיא תשתף, כדי למגר את האנטישמיות הגואה ברחבי העולם ולתמוך, כך לטענתה, בעם הנבחר של אלוהים, העם היהודי.

השחקנית האמריקאית בת ה- 66, לא יהודייה, אבל ניצבת לטובת ישראל והיהודים ברחבי ארה"ב בצורה מעוררת השראה וקוראת לנוצרים לתמוך ביהודים בצורה ויזואלית. "גדלתי כקתולית ויש לי פחד מאלוהים", אמרה השחקנית ל"פוקס ניוז" בדיגיטל. "אני רוצה להשתמש במה שאלוהים נתן לי במיוחד עבור העם היהודי, העם הנבחר", אמרה כשהיא מקדמת את ארגון "המזוזה שלי", ארגון בינלאומי ללא מטרות רווח המעניק מזוזות לאנשים יהודים. "היהודים ברחבי בעולם אומרים שהם מרגישים בטוחים ומאוחדים עם הנוצרים, אנחנו צריכים להפיץ את התחושה הזו", אמרה.

כמו כן, השחקנית הביעה בוז להתנהלות הקמפוסים והמכללות במימון פדרלי, שמאפשרות לסטודנטים יהודים להיות מותקפים רק על רקע דתי ומאפשרות פעילות אנטישמית בקמפוסים. "מה שראינו בקמפוסים והממשל שלא מוכן לתמוך בסטודנטים היהודים זה פשוט נורא, אני מאמינה שאם קמפוס מאפשר לזה להימשך - צריך להפסיק את המימון הפדרלי, כי הם עוברים על החוק, החוק שבו אתה מסוגל לבטא את עצמך עם כל האג'נדות השונות ומערכות האמונות הפוליטיות, כולל סטודנטים שצועקים לצדק לפלסטין. הם עושים זאת בצורה אלימה ואף אחד לא עוצר מבעדם".

היטון שיתפה כי צפתה בסרטוני אשר תיעדו את מעשי הזוועה של מחבלי חמאס בשבעה באוקטובר: "זה היה כל כך מזעזע, חשבתי לעצמי טוב שתהיה התקוממות כמו זו במקרה של ג'ורג' פלויד, כי זה מזעזע בטירוף, ולא ראיתי שום תגובה".

חוסר התגובה של האליטות והוליווד הוביל את פטרישיה ליזום תגובה בעצמה, לחבר בין יהודים לנוצרים. "אני לא יודעת למה זה השפיע עליי כל כך ולא על אחרים. אני חושבת שאנשים היו מזועזעים, אבל חושבים שזה משהו שקורה שם, שאין לו שום קשר אלינו".

עוד אמרה שהיא במיוחד הזדעזעה מהוליווד, כי ציפתה להתקוממות ותמיכה ביהודים מצד סלבס, במיוחד כשכל כך הרבה יהודים עובדים בהוליווד. היא הזכירה את טקס פרסי האוסקר השנה, בו ידוענים בתעשיית הבידור חבשו סיכות אדומות אנטי ישראליות: "הסיכות הן סמל לאכזריות וקלקול אנושי, חשבתי לעצמי 'האם הם עד כדי כך טיפשים?' אני מקווה שזה מטיפשות, כי אז אפשר לסלוח להם".